Shikaru Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 vi er 1 år fram i tid. faktisk 2 Ja nå ja. mr. smartypants. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Faen til deilig med helg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Faen til deilig med helg For de som ikke ble nylig oppringt av sjefen og bedt om å jobbe i morra Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Faen til deilig med helg For de som ikke ble nylig oppringt av sjefen og bedt om å jobbe i morra Da skal du ha Overtid penger Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Du tilbringer masse av livet ditt framfor denne tråden Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Du tilbringer masse av livet ditt framfor denne tråden Og du poster 2 etter hverandre for å prøve å nå henne igjen :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Du tilbringer masse av livet ditt framfor denne tråden Og du poster 2 etter hverandre for å prøve å nå henne igjen :!: Nei, jeg gjør ikke det du... Da hadde jeg såtte her hele tiden, men det gjør jeg ikke Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Listen up you primitive screwheads! This is my BOOMstick Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Jaaaaeaa! Jeg har fått jobb hos Clas Ohlson. Ellers så avspaserte jeg i dag, det var godt etter en uke med dårlig vær på en filleøy. Endret 26. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Hvordan finner man ut det? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Hvordan finner man ut det? Trykker der som det står anntall innlegg i So4 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Faen til deilig med helg For de som ikke ble nylig oppringt av sjefen og bedt om å jobbe i morra Da skal du ha Overtid penger Nupe. Kun fast annsatte som får det, jeg er ført opp som ekstra hjelp. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Faen til deilig med helg For de som ikke ble nylig oppringt av sjefen og bedt om å jobbe i morra Da skal du ha Overtid penger Nupe. Kun fast annsatte som får det, jeg er ført opp som ekstra hjelp. ok, kjedelig, men du får penger i det minste Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Takk, du er den første som har sagt det. Har fri på mandag vi, og hva fikk vi som skulle veie opp for det? Jo, et ark om politikk eller noe dritt. Selvfølgelig får vi oppgaver i det jeg hater. >.< Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Takk, du er den første som har sagt det. Har fri på mandag vi, og hva fikk vi som skulle veie opp for det? Jo, et ark om politikk eller noe dritt. Selvfølgelig får vi oppgaver i det jeg hater. >.< Det er ikke noe å si takk til Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Hvordan kom du frem til det? Er det noen statistikk for det eller har du telt alle postene deres? I tilfelle, hvem bruker mest tid foran denne tråden sa du? EDIT: Glem det.... Endret 26. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Tonio: Du har flest innlegg i SO4 etterfulgt av Fredrikb Hvordan kom du frem til det? Er det noen statistikk for det eller har du telt alle postene deres? I tilfelle, hvem bruker mest tid foran denne tråden sa du? EDIT: Glem det.... Haha, hadde ikke du funnet det ut hadde du domma deg skikkelig ut :!: Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) ATTENZIONE for et øyeblikk. Hva hadde dere sagt om dere var ute å gikk i sentrum (hvor enn dere måtte bo) og plutselig så en 17 åring iført en sovjetisk uniform med et amerikansk brennende flagg i hendene? Og hva hadde f.eks. politi, andre osv. gjort? Takk for deres oppmerksomhet. EDIT: Nei, eg skal ikkje gjøre det. -Jar Endret 26. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Hadde sikkert blitt tatt inn til avhør Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Middag, snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg