diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Liker ikke å se folk i øynene når jeg var så harry som det der, å kjøre med høy musikk , sikkert derfor Harry = fett Vi snakker Darude - sandstorm her. Med 2 tolvtommere som opptar all bagasjeplassen min. Men det er litt morro innimellom da... *Loves it* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Min lunch: En halv Deli deluca-cookie og en kaffe latte. Eller, det er ikke bare lunchen, det er all mat jeg har spist i dag... :O Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Men selvfølgelig, ikkenoe slår å høre på mørkgjemsel når en barnskoleklasse skal over veien Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Min lunch: En halv Deli deluca-cookie og en kaffe latte. Eller, det er ikke bare lunchen, det er all mat jeg har spist i dag... :O Jeg har spist en bigone clasic jeg spiste nå, også drikki litt bris ( sånn gul ) men jeg hadde glemt å spise i dag :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Oisann, vi var ferdig med lunch-snakket. Glem det.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 min lunch: to brødskiver med ost og skinke, to stk med leverpostei og to med salami:) og vann + iste! kunne spist mer jeg... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Men selvfølgelig, ikkenoe slår å høre på mørkgjemsel når en barnskoleklasse skal over veien riktig.. Kan nok ikke slå det.. Det nærmeste er nok Dimmu Borgir - Puritania med en vanlig bilstereo (og jeg satt bare på) :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Min lunch: En halv Deli deluca-cookie og en kaffe latte. Eller, det er ikke bare lunchen, det er all mat jeg har spist i dag... :O Da skal du vel spise snart igjen regner jeg med? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Men selvfølgelig, ikkenoe slår å høre på mørkgjemsel når en barnskoleklasse skal over veien riktig.. Kan nok ikke slå det.. Det nærmeste er nok Dimmu Borgir - Puritania med en vanlig bilstereo (og jeg satt bare på) :!: De ligger strødd etter et par sekunder vettu. Og alt de så før de sovnet stille inn var en skummel mann bak rattet med skjegg jaja får vel spise litt middag jeg.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 min lunch: to brødskiver med ost og skinke, to stk med leverpostei og to med salami:) og vann + iste! kunne spist mer jeg... Min luch: Kaker, kaker, is, saft og kaker Kakefest på skolen i dag. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 min lunch: to brødskiver med ost og skinke, to stk med leverpostei og to med salami:) og vann + iste! kunne spist mer jeg... Min luch: Kaker, kaker, is, saft og kaker Kakefest på skolen i dag. is også ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Enough! ikke snakk om slik. Jeg er svak Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Var litt moro, vi skulle "lære touch" i økonomitimen... "Og til våren så klarer dere kanskje 250 anslag i minuttet med touch-metoden!" sa læreren... Jeg skriver en slags egen touch, så jeg tenkte jeg skulle se... I mens forteller læreren "ja, jeg har vært oppi i 270" selv. Første gang jeg tester emg, får jeg 380.. Læreren mener PCen er gal, og jeg prøver på en annen PC... 440... Han ble temmelig fornærmet faktisk, over at noen virkelig skrev raskere enn ham... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg spiste Sundae-is på MC_D isted Den er konge-god Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 legge in et bilde av mine gode bagels , som jeg lagde helt selv ferdiga bagels som varmes i ovnen med nøytral smøreost , vanlig norwegia sinke agurk og litt salat Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Var litt moro, vi skulle "lære touch" i økonomitimen... "Og til våren så klarer dere kanskje 250 anslag i minuttet med touch-metoden!" sa læreren... Jeg skriver en slags egen touch, så jeg tenkte jeg skulle se... I mens forteller læreren "ja, jeg har vært oppi i 270" selv. Første gang jeg tester emg, får jeg 380.. Læreren mener PCen er gal, og jeg prøver på en annen PC... 440... Han ble temmelig fornærmet faktisk, over at noen virkelig skrev raskere enn ham... Skrev kjappest i klassa mi jeg. Og da brukte jeg en hånd bwahahaha I'm fast edit: og fylte opp hele skjermen i snake, Måtte sitte igjen etter timen og fullføre.. Det var tider det Endret 26. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 FtZ-, namme! Tror jeg fikk 440 første gang på en sånn test. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Var litt moro, vi skulle "lære touch" i økonomitimen... "Og til våren så klarer dere kanskje 250 anslag i minuttet med touch-metoden!" sa læreren... Jeg skriver en slags egen touch, så jeg tenkte jeg skulle se... I mens forteller læreren "ja, jeg har vært oppi i 270" selv. Første gang jeg tester emg, får jeg 380.. Læreren mener PCen er gal, og jeg prøver på en annen PC... 440... Han ble temmelig fornærmet faktisk, over at noen virkelig skrev raskere enn ham... Skrev kjappest i klassa mi jeg. Og da brukte jeg en hånd bwahahaha I'm fast hømm jeg skriver så langt nårt så fort , men det er for at jeg klarer og planlegge hva jeg skal skriv , og så må jeg jo rette et tonn med skrive feil Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Var litt moro, vi skulle "lære touch" i økonomitimen... "Og til våren så klarer dere kanskje 250 anslag i minuttet med touch-metoden!" sa læreren... Jeg skriver en slags egen touch, så jeg tenkte jeg skulle se... I mens forteller læreren "ja, jeg har vært oppi i 270" selv. Første gang jeg tester emg, får jeg 380.. Læreren mener PCen er gal, og jeg prøver på en annen PC... 440... Han ble temmelig fornærmet faktisk, over at noen virkelig skrev raskere enn ham... Skrev kjappest i klassa mi jeg. Og da brukte jeg en hånd bwahahaha I'm fast hømm jeg skriver så langt nårt så fort , men det er for at jeg klarer og planlegge hva jeg skal skriv , og så må jeg jo rette et tonn med skrive feil Var mange som så rart på meg på datarommet i dag jeg satt å kjeda meg og skreiv som faen. satt å titta uti lufta når jeg skreiv :!: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Var litt moro, vi skulle "lære touch" i økonomitimen... "Og til våren så klarer dere kanskje 250 anslag i minuttet med touch-metoden!" sa læreren... Jeg skriver en slags egen touch, så jeg tenkte jeg skulle se... I mens forteller læreren "ja, jeg har vært oppi i 270" selv. Første gang jeg tester emg, får jeg 380.. Læreren mener PCen er gal, og jeg prøver på en annen PC... 440... Han ble temmelig fornærmet faktisk, over at noen virkelig skrev raskere enn ham... Skrev kjappest i klassa mi jeg. Og da brukte jeg en hånd bwahahaha I'm fast hømm jeg skriver så langt nårt så fort , men det er for at jeg klarer og planlegge hva jeg skal skriv , og så må jeg jo rette et tonn med skrive feil Var mange som så rart på meg på datarommet i dag jeg satt å kjeda meg og skreiv som faen. satt å titta uti lufta når jeg skreiv :!: Idag sa media læreren at han var overrasket over at jeg visste hva en bit (altså i datasammenheng) er :!: Ganske mange noobs i denne klassen Endret 26. august 2005 av diversity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg