Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jehuu hjem å feste i dag :D  Litt nazi at eg må sitte på en buss 5-6 timer før eg når frem til flaskene :cry:

hva med og ha med seg noen pils på bussen og drikke på veien hjemm ??

Tanken slo meg, men har ikkje vert i stand til å handla god sakene, det står dama klar med hjemme, ISKALDE pils :love:

Lenke til kommentar
Jehuu hjem å feste i dag :D  Litt nazi at eg må sitte på en buss 5-6 timer før eg når frem til flaskene :cry:

hva med og ha med seg noen pils på bussen og drikke på veien hjemm ??

Tanken slo meg, men har ikkje vert i stand til å handla god sakene, det står dama klar med hjemme, ISKALDE pils :love:

ikke frist meg , jeg har kjøleskapet fult , og så vurderer eg om eg skal på fylla i kveld :hmm:

Lenke til kommentar
Jehuu hjem å feste i dag :D  Litt nazi at eg må sitte på en buss 5-6 timer før eg når frem til flaskene :cry:

hva med og ha med seg noen pils på bussen og drikke på veien hjemm ??

Tanken slo meg, men har ikkje vert i stand til å handla god sakene, det står dama klar med hjemme, ISKALDE pils :love:

ikke frist meg , jeg har kjøleskapet fult , og så vurderer eg om eg skal på fylla i kveld :hmm:

Altså, du har plenty med konsumerings varer, som venter på å bli konsumert, ka venter du på da? :whistle: Og så er det så kalde og gode i tillegg, u do the math :thumbup:

Lenke til kommentar
Jehuu hjem å feste i dag :D  Litt nazi at eg må sitte på en buss 5-6 timer før eg når frem til flaskene :cry:

hva med og ha med seg noen pils på bussen og drikke på veien hjemm ??

Tanken slo meg, men har ikkje vert i stand til å handla god sakene, det står dama klar med hjemme, ISKALDE pils :love:

ikke frist meg , jeg har kjøleskapet fult , og så vurderer eg om eg skal på fylla i kveld :hmm:

Altså, du har plenty med konsumerings varer, som venter på å bli konsumert, ka venter du på da? :whistle: Og så er det så kalde og gode i tillegg, u do the math :thumbup:

nei si det , det er btw ekte grønn tuborg kjøt i tyskland :D

 

jeg har og 2-3liter med blanke vare , div brune varer ( wiskey (hvordan skrives det )) masse vin og smirnof ice :p

 

og redbull til og blande med , :D

 

 

men det ville vell vært for trasig og begynt og drikke nå , helt alene

 

EDIT: *Poff* Halo 2 tid

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...