Tonio Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja det er grått og det regner! Her er det sol og fint vær! Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Her er det overskyet og varmt med litt sol. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dårlig vær her. Regna siste 5 åra *lost* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fælt så mange værrapporter det plutselig kom? Jeg skal spise middag, NÅ. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Været er jo det man snakker om når man egentlig ikke har noe annet og snakke om.. ..enten det eller TV. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja det er grått og det regner! Her er det sol og fint vær! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ah, deilig å være ferdig med eksamen! ^^ Her er det også sol, så kanskje jeg setter meg ut og øver på en meditasjons teknikk? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skal spise middag, NÅ. Bare meg som hater å spise middag tidlig? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skal spise middag, NÅ. Bare meg som hater å spise middag tidlig? 15:13 er vel ikke tdilig? @Jokko88: Du kan jo komme til Hønefoss, fint vær. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skal spise middag, NÅ. Bare meg som hater å spise middag tidlig? Nei. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skal spise middag, NÅ. Bare meg som hater å spise middag tidlig? Nei, men har du foreldre som liker det, så sliter du. Været her sist jeg sjekka var sånn nogenlunde, overskyet men varm vind... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tonio; enig, akkurat passelig etter min målestokk. Middagstid her er fra ca. 15 til ca 17 -- Oi, 2 veps innenfor vinduet på en gang. De summer høyt. *sette på musikk for å overdøve* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Da var jeg hjemme. Ble kjørt hjem av en kamerat i paralellklassen. I en jævlig fet kjerre, òg. Look, daddy, I'm a farmer! Ikke den på bildet, men samme merke og farge. Den er større enn en vanlig traktor. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 15:13 er vel ikke tdilig? Jeg synes det. Middag før halv fem blir bare ... feil. Blir jo mett på ingenting og sulten igjen rett etterpå. Får legge om til franske matvaner når jeg flytter ut - middag som siste måltid helt på kvelden, og stor lunsj. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skal spise middag, NÅ. Bare meg som hater å spise middag tidlig? Vær glad for at familien deres spiser middag sammen du. Her spises det aldri middag. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Spiser to ganger om dagen jeg (Eller, det blir jo somregel tre. Siden jeg spiser på skolen)...Så middag er allerede mitt siste måltid. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 spiser ofte to middager for dag. når jeg har råd.. en normal middag og en middag på kvelden. blitt litt dårligstelt med sånn i det siste dapga økonomi. nå spiser jeg bare dritt siden det er alt jeg har råd til og spiser bare 2 gang om dagen ca. ikke bra for forbrenninga nei.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 blitt litt dårligstelt med sånn i det siste dapga økonomi. nå spiser jeg bare dritt siden det er alt jeg har råd til og spiser bare 2 gang om dagen ca. ikke bra for forbrenninga nei.. Dritten må bli rimelig næringsfattig etterhvert om du kun spiser det, vel? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 blitt litt dårligstelt med sånn i det siste dapga økonomi. nå spiser jeg bare dritt siden det er alt jeg har råd til og spiser bare 2 gang om dagen ca. ikke bra for forbrenninga nei.. Dritten må bli rimelig næringsfattig etterhvert om du kun spiser det, vel? Gjør ingenting. Godt er det vel uansett. Her er det forøvrig sol akkurat nå. Fin begynnelse på sommerferien. Sitter og hører Phil Collins og ser på at en av de jeg bor med klipper plenen uttafor vinduet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg