Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fænsi avansement av avatar, haddis!

 

Sitter for første gang i år på nettet her i skolebygget. 30 mbit er ikke noe å skryte av. Bortkastede penger, spør du meg :)

 

Når det gjelder spamdiskusjonen syns jeg det er rett og rimelig at B|Real kjefter litt.

Jeg reagerer ikke negativt på det i alle fall. Og syns innlegget til ArveTelefsen ("Tror nok ikke du...." osv.) var unødvendig :)

 

Men jeg er uenig i at et innlegg må være langt for at det skal være interessant å lese, for de som har tenkt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært og sett på det nye lokalet vårt. For de som er kjent i Bergen, det ligger i tverrgaten mellom Marken og Kong Oscars gate, tvers over hvor Holms lå tidligere. Vi har helt vemmelig grandiose planer for lokalet. 4x LCD-skjermer + touchpad på veggene (for flash/portefølje-browsing), mp3-filserver med bøttevis av CD-er, LCD-skjermer på de enkelte tatovørenes rom (for visning av film e.l.), samt mye annet snadder. :)

 

Også har jeg kjøpt 3x gamle G.I. Joe-blader + Transformers vs. G.I. Joe-heftet. Dagen er, med andre ord, reddet. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært og sett på det nye lokalet vårt. For de som er kjent i Bergen, det ligger i tverrgaten mellom Marken og Kong Oscars gate, tvers over hvor Holms lå tidligere. Vi har helt vemmelig grandiose planer for lokalet. 4x LCD-skjermer + touchpad på veggene (for flash/portefølje-browsing), mp3-filserver med bøttevis av CD-er, LCD-skjermer på de enkelte tatovørenes rom (for visning av film e.l.), samt mye annet snadder. :)

 

Også har jeg kjøpt 3x gamle G.I. Joe-blader + Transformers vs. G.I. Joe-heftet. Dagen er, med andre ord, reddet. :)

Får håpe at de nye lokalene ikke går rett i dasken slik som de forrige gjorde.

Høres meget ambisiøst ut, men kan bli bra det der Jørgen :)

Lenke til kommentar
*Masse rabbel om seriøse poster*

Siden dette er så jævla viktig for deg, så kan du vel gi oss et eksempel på en post mange bryr seg om? Og hvordan i f*** kan du vite at DINE poster er så viktige for andre? Blir så irritert når folk som har vært her en stund, kommer og tror de eier hele off topic miljøet, og andre bare spammer..arg.

Lenke til kommentar
*Masse rabbel om seriøse poster*

Siden dette er så jævla viktig for deg, så kan du vel gi oss et eksempel på en post mange bryr seg om? Og hvordan i f*** kan du vite at DINE poster er så viktige for andre? Blir så irritert når folk som har vært her en stund, kommer og tror de eier hele off topic miljøet, og andre bare spammer..arg.

hihi :thumbup:

 

det er foresten ikke noe bra og være syk :no::thumbup:

Lenke til kommentar
*Masse rabbel om seriøse poster*

Siden dette er så jævla viktig for deg, så kan du vel gi oss et eksempel på en post mange bryr seg om? Og hvordan i f*** kan du vite at DINE poster er så viktige for andre? Blir så irritert når folk som har vært her en stund, kommer og tror de eier hele off topic miljøet, og andre bare spammer..arg.

Artig innlegg, Lenniz. Meget, meget artig.

 

For å besvare noen av dine litt usammenhengende spørsmål:

 

1. Jeg har aldri sagt at folk bryr seg om mine poster, jeg har aldri hintet til det engang. Om du hadde lest innlegget mitt, så stod det at JEG SELV faktisk kunne lære noe av det.

 

2. Jaha, så i mitt innlegg sto det indirekte: "JEG EIER DERE ALLE SAMMEN, JÆVLA SPAMMERE"?

 

3. Vennligst prøv å holde en rasjonell verbal tone når du skal diskutere med meg, jeg får lite lyst til å besvare et så unødvendig sint innlegg.

 

"Argh".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...