Staalkontroll Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 *Prøve å ikke være forvirret* FYI: SO3 blir stengt en liten stund til dere ROR NED spamminga deres. Betyr det at når/vist so3 blir åpnet igjen blir so4 stengt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) heisann her var jo en ny SO tråd ja.. ble litt redd for at SO var lagt ned for godt pga av mye spam og skit.. er det en spesiell grunn til at de legger ned trådene og oppretter nye egentlig? har det noe med lengda og gjøre? edit: er det ikke bare og kicke alle som spammer da? anser ikke mine innlegg for og være spam hvertfall, da må dere isåfall forklare meg hva som regnes som spam. Endret 9. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Poenget i det da? At vi ikke skal spamme ned resten av forumet.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Oisann, her blir det endringer ja! Var mye spam i den gamle, og det blir vel kanskje like mye her og tenker jeg. Uansett, noen som vet om det går noe på tv? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 jeg har vondt i øyet mitt huff og huff Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Uansett, noen som vet om det går noe på tv? Nrk2 er tingen! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hva går der da haddis? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Endelig kom tråden jeg har ventet på lenge, det var på tide. Dette må feieres med at vi ikke spammer i denne tråden. Endret 9. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 ny so, nye nye muligheter! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Yeah! Jeg har offisielt lest hele SO3 og kan med god samvittighet starte på denne. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hva går der da haddis? En eldre science fiction film Tingen frå ei anna verd (t)Amerikansk science fiction fra 1982. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Oisann, her blir det endringer ja! Var mye spam i den gamle, og det blir vel kanskje like mye her og tenker jeg. Uansett, noen som vet om det går noe på tv? http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ John Carpenter's The Thing Endret 9. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Yeah! Jeg har offisielt lest hele SO3 og kan med god samvittighet starte på denne. heh.. jeg og. første posten min i so3 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Våger eg å slenge meg på her, tru? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jippii! Jeg knuste skjermen på mobilen til en venn... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jippii! Jeg knuste skjermen på mobilen til en venn... Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Nå som vi er så godt i gang, kan vi vel dra igang litt skikkelig "chat"? Huff, huff og atter huff. Mange venner som klager, (når jeg sier mange, så mener jeg MANGE), over at dataene deres er så "inn i helvetes treige, hvorfor var du ikke det før?" Skriver det i "space" og hurramegrundt. Jeg får lyst til å rope ut: SPYWARE!!, men er redd for å gjøre det. Dessuten vil jeg ikke bli sittende hjemme til halve skolen for å fikse dataene deres, og få "stempelet". Vanskelig dilemma. =\ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Våger eg å slenge meg på her, tru? We heart U, kniz. Denne tråden trenger litt tr00ness à la Satrucci. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg