Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete! Jeg husker lite av hva som skjedde nå i går kveld.... Helvete!!!!

 

Jeg våkna av at noen hadde skrudd på pc-en min og spillelista mi.. Med Dirty Oppland. Arg.

 

Hvorfor er det søplepose innpå rommet mitt? Mobilen min virker ikke lenger, hva anbefaler dere å gjøre? Skal jeg dra til en telebutikk og kreve ny pga årsabonnementet mitt? Jeg mista den i dass, forøvrig.

Lenke til kommentar
Helvete! Jeg husker lite av hva som skjedde nå i går kveld.... Helvete!!!!

 

Jeg våkna av at noen hadde skrudd på pc-en min og spillelista mi.. Med Dirty Oppland. Arg.

 

Hvorfor er det søplepose innpå rommet mitt? Mobilen min virker ikke lenger, hva anbefaler dere å gjøre? Skal jeg dra til en telebutikk og kreve ny pga årsabonnementet mitt? Jeg mista den i dass, forøvrig.

JA gå og krev ny! skulle jo bare mangle :tease:

 

Skulle gått ut i dg jeg også, skal jobbe hele helga :cry: men nå legger jeg meg, god natt godtfolk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Alle studentene her går ut på torsdager. Det er lavere aldersgrenser på uteplasser, i tillegg til at de har fri på fredager. Dessuten er det greit å ha en pausedag i mellom drikkingen, om man ønsker å gå ut på lørdagen også.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på om noe er her. Lommeboka mi er i orden, i alle fall. Så var det den tragiske historien til mobilen min, da. Men men. Det er ikke så farlig med alt det andre, kanskje bortsettfra dvd-samlinga vår, men jeg er ikke i stand til å sjekke ut den nå.

 

EDIT:

 

Ai ai ai! Fylleangsten begynner å slå til.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Brrrrr. kaaaaldt.. jaja.. forsov meg ikke i dag iallefall. ny dag nye muligheter.. er jo til og med fredag, og under en uke til psp'n kan hentes.

 

Får ta morgen røyken og så flytte kroppen mot toget..

 

-edit- Weee.. første på side 1000 :p

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...