Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Ahh, kjenner at det blir massiv hodepine i morgen. Og jeg som skal besøke fruen. ^^ Fin tilfeldighet. Utløsning demper hodepine. *teste* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 God natt folkens. Har døgnet så nå er eg rimelig svimmel og trøtt. Endeli kan eg legge meg før 06tiden! Prøver å stå opp 10. God natt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 God natt folkens. Har døgnet så nå er eg rimelig svimmel og trøtt. Endeli kan eg legge meg før 06tiden! Prøver å stå opp 10. God natt. Godnatt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Ahh, kjenner at det blir massiv hodepine i morgen. Og jeg som skal besøke fruen. ^^ Fin tilfeldighet. Utløsning demper hodepine. HE_HE. Seinfeld. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Godt å se at noen er våkne, jeg sitter på jobb å prøver å holde meg våken, 3t 30min igjen Endret 26. august 2005 av kjexter Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 blæh, vil ikke legge meg *trasse* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Ah, da var man kommet hjem fra byen. Tommelfingerregelen sier at man ikke skal legge seg med stigende rus så her sitter jeg Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Noe liv på byen på en torsdagskveld da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Noe liv på byen på en torsdagskveld da? Ja. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Helvete! Jeg husker lite av hva som skjedde nå i går kveld.... Helvete!!!! Jeg våkna av at noen hadde skrudd på pc-en min og spillelista mi.. Med Dirty Oppland. Arg. Hvorfor er det søplepose innpå rommet mitt? Mobilen min virker ikke lenger, hva anbefaler dere å gjøre? Skal jeg dra til en telebutikk og kreve ny pga årsabonnementet mitt? Jeg mista den i dass, forøvrig. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Helvete! Jeg husker lite av hva som skjedde nå i går kveld.... Helvete!!!! Jeg våkna av at noen hadde skrudd på pc-en min og spillelista mi.. Med Dirty Oppland. Arg. Hvorfor er det søplepose innpå rommet mitt? Mobilen min virker ikke lenger, hva anbefaler dere å gjøre? Skal jeg dra til en telebutikk og kreve ny pga årsabonnementet mitt? Jeg mista den i dass, forøvrig. JA gå og krev ny! skulle jo bare mangle Skulle gått ut i dg jeg også, skal jobbe hele helga men nå legger jeg meg, god natt godtfolk! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Det var liv her, inntil jeg sovna og våkna opp igjen med folketomt hus klokka 4 om natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Alle studentene her går ut på torsdager. Det er lavere aldersgrenser på uteplasser, i tillegg til at de har fri på fredager. Dessuten er det greit å ha en pausedag i mellom drikkingen, om man ønsker å gå ut på lørdagen også. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Det var liv her, inntil jeg sovna og våkna opp igjen med folketomt hus klokka 4 om natta. Alt av verdifulle eiendeler er fortsatt tilstede? White, okei. Aldri vært ute på ukedager jeg, må vel prøve det og engang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg har ikke peiling på om noe er her. Lommeboka mi er i orden, i alle fall. Så var det den tragiske historien til mobilen min, da. Men men. Det er ikke så farlig med alt det andre, kanskje bortsettfra dvd-samlinga vår, men jeg er ikke i stand til å sjekke ut den nå. EDIT: Ai ai ai! Fylleangsten begynner å slå til. Endret 26. august 2005 av cun Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Dere har mye på hjertet? eller hadde ihvertfall. skriver så det suser/suste. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Brrrrr. kaaaaldt.. jaja.. forsov meg ikke i dag iallefall. ny dag nye muligheter.. er jo til og med fredag, og under en uke til psp'n kan hentes. Får ta morgen røyken og så flytte kroppen mot toget.. -edit- Weee.. første på side 1000 Endret 26. august 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 1999 er du på nå. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Mye enklere å sitte på 40pr side synes nå jeg.. så derfor. Ble vist å vente en halvtime på toget så derfor får jeg fyre opp litt musikk å ta det litt med ro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg