Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fy faen jeg ble skremt nå. Trodde jeg hadde mista mobilen min, en rimelig ny k750i. Fant den ikke noen steder, ringte etter den hele tiden og greier, men så tenkte jeg at jeg kanskje hadde glemt den i bilen til ei venninne, så jeg ringte og vekte hu og ba hu stå opp og sjekke baksetet. Jeg venta ca. et minutt med å ringe mobilen min igjen, og det var hu som tok den. DA ble jeg letta! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen jeg ble skremt nå. Trodde jeg hadde mista mobilen min, en rimelig ny k750i. Fant den ikke noen steder, ringte etter den hele tiden og greier, men så tenkte jeg at jeg kanskje hadde glemt den i bilen til ei venninne, så jeg ringte og vekte hu og ba hu stå opp og sjekke baksetet. Jeg venta ca. et minutt med å ringe mobilen min igjen, og det var hu som tok den. DA ble jeg letta! :D

ah, vet hvordan det må ha føltes, hehe.

 

Har samme telefon selv, og sist jeg var ute på byen, klarte jeg å miste den i køa foran et utested. Skjøv bort litt folk, og kasta meg på bakken og leta, fant den fort heldigvis, før noen tråkka på den. Var småpanisk da :p

Lenke til kommentar

Sitter og prøver å snekkre sammen designet til et adminpanel ved bruk av css/html.. Ting blir pent, men strukturen på det er jo råtten som F.... Det er et tydelig tegn på at det er på tide å spille en runde Worms World Party, og etter det sette på en film/flere simpsonsepisoder!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...