Mato Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Wow, utrolig hvor få mennesker som kan spamme ned SO uten at de har noe interessant å si. Det er fakta, nivået har sunket med årene. DRASTISK. Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel. Snakk om godt eksempel hehe ja Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Når kan jeg legge meg? Politiet ringer vel siden de ikke finner noen bil som uler... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 *snip* Kommer nok til å si det i SO7 jeg også.. bare at det er det du som sier det Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Nå skal jeg se the office.. bbl Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blir det flere poster om diverse moderatorer og generelt whining så kommer det til å bli konsekvenser! Skift emne...move on! Ellers så smalt det helt jævlig her ute nettop. Lurer på ka det var. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 og lage en "B|Real" (stav an noe slag) en hvafornoe? En slags elektrisk stav, som kan fi sjokk elns:P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror politiet har vært her, den ulte litt, gav seg, ulte litt og gav seg. Gatelyset har slukket (hvorfor vet ikke jeg...) så klarer ikke se noe.. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Nå er det lenge siden jeg har vært pålogget inne her!Hva er det som har skjedd i det siste 20 sidene? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 og lage en "B|Real" (stav an noe slag) en hvafornoe? En slags elektrisk stav, som kan fi sjokk elns:P fjern blitzen på et engangskamera, da har du tazer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 STP: Funker det virkelig? Nå skal jeg legge meg. God natt! *ta på folk* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 og lage en "B|Real" (stav an noe slag) en hvafornoe? En slags elektrisk stav, som kan fi sjokk elns:P fjern blitzen på et engangskamera, da har du tazer. Nee, vi tengte vi skulle bruke en skjøteledning elns. Og så skal vi fikse pølse-grilleren så den ikke gnistrer så fælt Svidd mat er ikke så godt som varm Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Han som omkom var en god venn av ei venninne av meg, Auff Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sorry, people! Her skal det ikke diskuteres regelbrudd av moderatorer. La oss fortsette med diskusjoner om regelbrudd begått av brukere. Natta. Sov jævlig godt, og ha en forbanna god dag i morgen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Blir det flere poster om diverse moderatorer og generelt whining så kommer det til å bli konsekvenser! Skift emne...move on! Du tenker selvsagt på mitt innlegg, jeg er intelligent nok til å forstå det. Neste gang kan du heller quote innlegget mitt, da blir det mer ryddig for de som IKKE forstod det. Generell whining har forekommet så lenge SO har eksistert. I det siste har dette kanskje vært et ekstra stort tilfelle. Så snart en bruker (Les: meg) kommenterer en administrators innlegg, så er det fare for at brukeren (Les etterfølgeren; meg) "kan få konsekvenser". Værsågod, om ytringsfrihet gir konsekvenser, så be my guest. Jeg sitter med Norges Lover i venstre hånd og samvittigheten i høyre. Den er helt ren. Så unnskyld språket mitt, det du sier er pissprat. Endret 25. august 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Blir det flere poster om diverse moderatorer og generelt whining så kommer det til å bli konsekvenser! Skift emne...move on! *snapp* Forumet er et tilbud, ikke en rettighet. Det vil si at de bestemmer, og hvis du blir bannet, så driter de i det. Endret 25. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det smalt igjen! Sikkert noen DRITTunger som holder på her ute. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Stemmer det ikke at kvaliteten har sunket? Beklager, B|Real, synes du overreagerer svært ofte. Tom. jeg, som begynte å lese i SO3 rundt mai 2004, synes det er stor forandring fra den gang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Mammaen til Bandidos-Pelle er advokat! (???(ANER ikke hvorfor jeg innbiller meg det men... )) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Han som omkom var en god venn av ei venninne av meg,Auff Hvem? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Mammaen til Bandidos-Pelle er advokat! (???(ANER ikke hvorfor jeg innbiller meg det men... )) Off the record, det er korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg