Nilsen Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 *masse tull* Å, gi dere nå. B|Real er moderator, han bestemmer. Moderator med delt personlighet.... Kenneth som skrev den inn, om jeg husker rett. Men den står i B|Reals post, og alle moderatorene burde faktisk gå fram med et godt eksempel Ikke for å velge side eller no, men nå høres dere ut som meg og mamma for 10 år siden... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Wow, utrolig hvor få mennesker som kan spamme ned SO uten at de har noe interessant å si. Det er fakta, nivået har sunket med årene. DRASTISK. Helt seriøst, har du noe imot meg? Hver gang jeg sier min mening, som i denne saken faktisk stemmer, så skal du alltid kommentere det på en eller annen måte. Stemmer det ikke at kvaliteten har sunket? Beklager, B|Real, synes du overreagerer svært ofte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 *masse tull* Å, gi dere nå. B|Real er moderator, han bestemmer. Moderator med delt personlighet.... Kenneth som skrev den inn, om jeg husker rett. Men den står i B|Reals post, og alle moderatorene burde faktisk gå fram med et godt eksempel Ikke for å velge side eller no, men nå høres dere ut som meg og mamma for 10 år siden... Tviler på at du hadde slike diskusjoner når du var 5. Da er moren din teit, ettersom det er idiotisk å diskutere med 5åringer. Men seriøst, folk har fått advarsel for smileysvar, da burde ikke B|real komme med det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Viva La Bam on my Tele. gone fishin people. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hva skal han gjøre? advare seg selv? Mest sannsynlig bare en glipp, er ikke vits å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Men seriøst, folk har fått advarsel for smileysvar, da burde ikke B|real komme med det. Ord. Men er ganske sikker på at dette var en glipp fra han. Akkurat som det var fra meg (som om noen bryr seg). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Da har jeg ringt Poitet, de sender en patrulje! Og jeg må snakke med dem... På med flott polo psyjamas! ... Skulle ønske mamma eller pappa var hjemme... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Da har jeg ringt Poitet, de sender en patrulje! Og jeg må snakke med dem... På med flott polo psyjamas! ... Skulle ønske mamma eller pappa var hjemme... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Da har jeg ringt Poitet, de sender en patrulje! Og jeg må snakke med dem... På med flott polo psyjamas! ... Skulle ønske mamma eller pappa var hjemme... Hva er Poitet? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hva skal han gjøre? advare seg selv? Mest sannsynlig bare en glipp, er ikke vits å gjøre så mye ut av det. Hvorfor får andre advarsel da? Mener ikke å sutre eller noe, bare lurer litt. Ok, da, jeg sutrer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Da har jeg ringt Poitet, de sender en patrulje! Og jeg må snakke med dem... På med flott polo psyjamas! ... Skulle ønske mamma eller pappa var hjemme... Hva er Poitet? Hva er tasteleif? Hva er kverulering? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Wee, da kommer Neptun_ en tur hit igjen til mandag Vi ahr tengt til å repparere pølse-grilleren, og lage en "B|Real" (stav an noe slag) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Faen, bilen stoppet... Nå må jeg forklare litt for politiet når de kommer, og være med ut å vise... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Faen, bilen stoppet... Nå må jeg forklare litt for politiet når de kommer, og være med ut å vise... Haha! :!: *pekepåogle* Men huff, bilalarmer er IRRITERENDE! Edit: God ide steffy Endret 25. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Faen, bilen stoppet... Nå må jeg forklare litt for politiet når de kommer, og være med ut å vise... :!: Du kan jo bare daske til bilen før purken kommer, slik at alarmen slår seg på igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg vil tippe batteriet er flatt eller noe? Jaja, jeg kan ikke legge meg heller... Hvorfor ringte jeg syv minutter før den stoppet. Vi har sånn alarmsentral-greie vi på bilen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 og lage en "B|Real" (stav an noe slag) en hvafornoe? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 og lage en "B|Real" (stav an noe slag) en hvafornoe? En "B|Real" (stav an noe slag) vel! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Wow, utrolig hvor få mennesker som kan spamme ned SO uten at de har noe interessant å si. Det er fakta, nivået har sunket med årene. DRASTISK. du minner meg om bestefar alt var bedre i gamledager Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 *snip* Kommer nok til å si det i SO7 jeg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg