Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Bah, så mange som blokkerer meg for tiden er det ikke lett. Du blokkerer noen du også da... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 *Lure på når SO5 kommer* Hvorfor lure? So-ene har blitt større og større for hver gang, og den forrige var på 5000 sider (eller?) Da burde vel denne vare mye lengre... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Natta folkens! Natta: fredrik, FtZ-, Ø.B, KennethDammyr osv... God natt Torgeir! det du heter? brb Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det som er viktigere er vel hvorfor du ikke er på MSN Daniel? Han er da på msn han. Ikke her Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Natta folkens! Natta: fredrik, FtZ-, Ø.B, KennethDammyr osv... God natt Torgeir! det du heter? brb Haha, ja! Aaarh..kom på nå! Skal møte Anette i morgen! *gledeseg* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Bah, så mange som blokkerer meg for tiden er det ikke lett. Du blokkerer noen du også da... Ja, jeg vet det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det som er viktigere er vel hvorfor du ikke er på MSN Daniel? Han er da på msn han. Ikke her Bar få msn-adressen din da, så skal vi fikse litt på det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Er det mulig??? Kan dere ta MSN-chaten deres et annet sted? PLEASE? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) *Lure på når SO5 kommer* edit : den har vært , men denne var litt stengt Endret 25. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Er det mulig???Kan dere ta MSN-chaten deres et annet sted? PLEASE? Trodde det nesten vasr sånt denne tråden var ment for jeg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Er det mulig???Kan dere ta MSN-chaten deres et annet sted? PLEASE? Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er. *Pang* (i foten) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Er det mulig???Kan dere ta MSN-chaten deres et annet sted? PLEASE? Si et fuckings tema hver dag da og ban til helvete de som ikke holder seg til emnet. Lykke til. ting går sin gang. Silk er det bare. Og ja, jeg er enig med deg nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 En svenske var på nattklubb i New York og danset med en smellvakker negresse. – I love you!, visket han inn i øret hennes... – I love you too, svarte hun. Svensken tenkte seg lenge om... – I love you three... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det står en bil nedenfor her og uler (alarm). Var nede og prøvde å slå litt på panseret men det hjalp ikke. Fredrik sier det ikke hjelper å ta en spade å slå litt under selve bilen? Er dere enig? Eller skal jeg ta en spade og dunke hardt til under selve bilen? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Wow, utrolig hvor få mennesker som kan spamme ned SO uten at de har noe interessant å si. Det er fakta, nivået har sunket med årene. DRASTISK. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Er det mulig???Kan dere ta MSN-chaten deres et annet sted? PLEASE? Selvfølgelig kan de ikke det, de har jo blokket hverandre. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det står en bil nedenfor her og uler (alarm). Var nede og prøvde å slå litt på panseret men det hjalp ikke. Fredrik sier det ikke hjelper å ta en spade å slå litt under selve bilen? Er dere enig? Eller skal jeg ta en spade og dunke hardt til under selve bilen? Klin til alt du orker oppå bilen du. Da vil den nok slutte å ule. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 peeeent Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Klin til, så lærer den til neste gang! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det står en bil nedenfor her og uler (alarm). Var nede og prøvde å slå litt på panseret men det hjalp ikke. Fredrik sier det ikke hjelper å ta en spade å slå litt under selve bilen? Er dere enig? Eller skal jeg ta en spade og dunke hardt til under selve bilen? Begynner den ikke og ule mer til mer en slår på den, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg