kaiern Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 OMG 1988 OMG! Screw you, guys! 89 er finere Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Oh yeah. Nå er kaiern, @kd og masse andre folk født. Jeg blir født på neste side Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 1989, året som revolusjonerte verden.. ahh.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Oh yeah. Nå er kaiern, @kd og masse andre folk født. Jeg blir født på neste side Det som er litt trist er at mange av dere poster her akkurat i det jeg ble født. Jævla tullinger Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Godnatt Anette! Vurderer enten nudler eller pizza jeg. Hmmm.. Over på kiw må jeg uansett.. Er kiwi oppe så lenge? her stenger kiwi butikken åtte, men rema er oppe lengre da =) God natt Dr.X, ØB, Ketchez, Flodhest, Tonio, Joachim, B|Real, Wh1te osv.. (tenkte jeg bare skulle nevne noen ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Godnatt Anette! Vurderer enten nudler eller pizza jeg. Hmmm.. Over på kiw må jeg uansett.. Er kiwi oppe så lenge? her stenger kiwi butikken åtte, men rema er oppe lengre da =) God natt Dr.X, ØB, Ketchez, Flodhest, Tonio, Joachim, B|Real, Wh1te osv.. (tenkte jeg bare skulle nevne noen ) Jeg er ikke på listen! god natt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Oh yeah. Nå er kaiern, @kd og masse andre folk født. Jeg blir født på neste side Det som er litt trist er at mange av dere poster her akkurat i det jeg ble født. Jævla tullinger Hæ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg er ikke på listen! god natt! Boo-fucking-hoo! *nynne på She fucking blocked me* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Skjønte ikke den født greia jeg... Men ingen tvil om at 88-generasjonen har mest å by på når det gjelder utseende. Tone Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Godnatt Anette! Vurderer enten nudler eller pizza jeg. Hmmm.. Over på kiw må jeg uansett.. Er kiwi oppe så lenge? her stenger kiwi butikken åtte, men rema er oppe lengre da =) God natt Dr.X, ØB, Ketchez, Flodhest, Tonio, Joachim, B|Real, Wh1te osv.. (tenkte jeg bare skulle nevne noen ) Kiwi er åpent til 23 ja. Andre butikkene her stenger vel ca 20-21. Godnatt ja Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Oh yeah. Nå er kaiern, @kd og masse andre folk født. Jeg blir født på neste side -- 1989! Året hvor Berlinmuren falt! Endret 25. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg er ikke på listen! god natt! Boo-fucking-hoo! *nynne på She fucking blocked me* She freeki'n blocked me elns? Natta, Anette_! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg er ikke på listen! god natt! Boo-fucking-hoo! *nynne på She fucking blocked me* Så utrolig, forbaskad, latterlig morsom flash. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg er ikke på listen! god natt! Boo-fucking-hoo! *nynne på She fucking blocked me* *Klamre seg fast til stolen* Herr Brun: Da man egentlig skal være ute å sende opp raketter Endret 25. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Skjønte ikke den født greia jeg...Men ingen tvil om at 88-generasjonen har mest å by på når det gjelder utseende. Tone Hvem er tone? 89-jenter eier 88-jenter anytime! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 God natt Dr.X, ØB, Ketchez, Flodhest, Tonio, Joachim, B|Real, Wh1te osv.. (tenkte jeg bare skulle nevne noen ) Du nevner Tonio, men ikke meg? God natt Anette. -- Legger meg jeg også nå, fått nok av alt. ALT. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 She freeki'n blocked me elns? Samma dritten, annerledes stavemåte. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Skjønte ikke den født greia jeg...Men ingen tvil om at 88-generasjonen har mest å by på når det gjelder utseende. Tone Hvem er tone? Idol-Tone, hvem ellers? Det finnes ingen andre Tone'r. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Skjønte ikke den født greia jeg...Men ingen tvil om at 88-generasjonen har mest å by på når det gjelder utseende. Tone Hvem er tone? Idol-Tone såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg