Dahl Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) [/img]http://img123.imageshack.us/img123/7915/teitjente2xg.jpg[/img] Ser kjent ut Tonio? Endret 25. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Fordi du oppfører deg som en som ikke enda er født? Neeeida! Etter oppførselen å bedømme, vil jeg tippe at du er født sånn ca. 16 Juni 1989. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Haha. enten er du veldig god til å gjette, eller så kikka du i profilen :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Tonio? Frekk eller? Jo det var tanken ja Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Tonio? Frekk eller? Jo det var tanken ja Damn, du vil ha bank. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Postgirobygget Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Damn, du vil ha bank. Synes det var et kult bilde jeg.. Men for all del, var jo ikke tilsiktet deg da.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Damn, du vil ha bank. Synes det var et kult bilde jeg.. Men for all del, var jo ikke tilsiktet deg da.. Ikke? Det første jeg tenkte var Tonio, jeg også hvem var det tiltenkt da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Damn, du vil ha bank. Synes det var et kult bilde jeg.. Men for all del, var jo ikke tilsiktet deg da.. Det var bare en spøk, glemte , men regnet med at du skulle forstå det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 For pokker Herr bæsjeBrun, kan du ikke velge en skikkelig avatar? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ikke? Det første jeg tenkte var Tonio, jeg også hvem var det tiltenkt da? Hysj. Prøver å være litt hyggelig her da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 For pokker Herr bæsjeBrun, kan du ikke velge en skikkelig avatar? Frekk eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 For pokker Herr bæsjeBrun, kan du ikke velge en skikkelig avatar? bæsjeBrun passer godt nå ja. <3 Diare <3 Finn meg en avatar jeg liker og jeg bruker den I mellomtiden er jeg for lat. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Herr Burn? Hvorfor har du den avataren der? Hav er det med deg og stjeling av slike..? Jeez... Nå har jeg vært sinnsykt glink til å gjøre lekser! Har gjort 8 oppgaver i norsk + lest ca 9 sider, lest to kapitler + oppgaver til de i regnskap, lest og gjort et ark med oppgaver i religion OG gjort mattelekser ( som var NOK oppgaver ) Hoppet over to i matten da, ble så lei.. NÅ kan jeg sove med god samvittighet, har også spist schzuan kylling =) Nam..! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 For pokker Herr bæsjeBrun, kan du ikke velge en skikkelig avatar? bæsjeBrun passer godt nå ja. <3 Diare <3 Finn meg en avatar jeg liker og jeg bruker den I mellomtiden er jeg for lat. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Herr Burn? Hvorfor har du den avataren der? Hav er det med deg og stjeling av slike..? Jeez... Nå har jeg vært sinnsykt glink til å gjøre lekser! Har gjort 8 oppgaver i norsk + lest ca 9 sider, lest to kapitler + oppgaver til de i regnskap, lest og gjort et ark med oppgaver i religion OG gjort mattelekser ( som var NOK oppgaver ) Hoppet over to i matten da, ble så lei.. NÅ kan jeg sove med god samvittighet, har også spist schzuan kylling =) Nam..! Jeg kjedet meg. @kd ba meg om å plagiere ham også, så jeg gjorde det. Det med flodhest var en kortvarig. Enkelt og greit: Jeg er for alt til å skaffe min egen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) OMG 1988 OMG! Screw you, guys! Endret 25. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Godnatt Anette! Vurderer enten nudler eller pizza jeg. Hmmm.. Over på kiw må jeg uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg