Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 F.eks Herr Brun Jeg kom deg i forkjøpet! Kan jeg ta på deg? *tapå* Oppbrukte vitser er ofte de beste. *daske* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 2 stk Kyllingwrap konsumert Det er gutten sin det! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Ø.B.: Vi kommer jo ikke til å møte hverandre uansett. Skal jeg på tivoli så finner jeg deg nok. Du er vel på utstilling borti buruglehuset eller noe Åja, for jeg drar på tivoli. Flodhest: Bryr meg ikke, grunnen til at jeg reagerte slik er at noen andre har nevnt det også. Og hun dama, er det hun som liker Harry Potter? Endret 25. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Tonio: Du har egentlig knabba avataren til en kar. Åå! Jeg og en fyr har samme bilde som avatar! Ja, det kan jo ikke skje uten at den ene kopierer den andres! Selvfølgelig! Det forstår jeg jo! Ro deg a, jente. Heh...bare nevnte det, vet du. Jeg hadde hvertfall ikke syntes det hadde vært så kult at en annen hadde lik avatar som meg. Så mitt forslag er å sende han en pm, så blir dere nok enige om noe! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Åja, for jeg drar på tivoli. Selvfølgelig Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Haha, Herr Brun! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ø.B.: Vi kommer jo ikke til å møte hverandre uansett. Skal jeg på tivoli så finner jeg deg nok. Du er vel på utstilling borti buruglehuset eller noe Åja, for jeg drar på tivoli. Flodhest: Bryr meg ikke, grunnen til at jeg reagerte slik er at noen andre har nevnt det også. Og hun dama, er det hun som liker Harry Potter? Hvis det er hun polske dama det er snakk om så tror jeg det var det. Du sa i alle fall at hun var det en eller annen gang. *skifte avatar igjen* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Haha, Herr Brun! *ta på* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Åja, for jeg drar på tivoli. Selvfølgelig Men ikke likt som deg, det kan ikke skje med mindre vi avtaler det. Og ikke hadde dere funnet frem heller, dere trenger ei som har peiling på geografi som kan vise vei! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 grunnen til at jeg reagerte slik er at noen andre har nevnt det også. Ja, det burdte jeg jo visst. Brun: Skift avatar ffs! Om du vil ha en annen, har jeg nok av farge avatarer. Du kan få min gamle, gule avatar. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Her Brun? Du har ikke fortalt henne hva navnet ditt betyr! -Teddy- sier:Btw, did you know that "Herr Brun" means "Mr. Brown"? [Miyu] sier: really ??? nope xD Noen som setter opp en gruppechat med dama igjen eller? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Alle tar Flodhest sin avatar da ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Åja, for jeg drar på tivoli. Selvfølgelig Men ikke likt som deg, det kan ikke skje med mindre vi avtaler det. Og ikke hadde dere funnet frem heller, dere trenger ei som har peiling på geografi som kan vise vei! Døh, vært i Hønefoss før da. Lokalkjent. Og skulle vi kjøre i feil retning har han guttlarven som kjører kart i bilen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Mens vi snakker om avatarer...Vote for me! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 grunnen til at jeg reagerte slik er at noen andre har nevnt det også. Ja, det burdte jeg jo visst. NETTOPP!! Ø.B.: "Kjeften på'ræ." (Sitat: Gry.) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Mens vi snakker om avatarer...Vote for me! Been there, done that Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 jeg var på shopping i dag kjøpt meg en svart hettejakke , svart og en svart longsleav med no trykk på , tok meg ikke lage tia , dama brukte derimot mye lengre tid så det ble hele 2 timer på kvadrat er utrolig hvor få butikke som selger longsleavs , var innom nesten alle klesbutikkene og fant en som ikke var ensfarge Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 *kosepå brun* Tonio: Selv om det ikke virker slik, har jeg faktisk annet å gjøre enn å følge med på hva som skjer rundt deg 24/7. *kose litt på Tonio og* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 *kosepå brun* Tonio: Selv om det ikke virker slik, har jeg faktisk annet å gjøre enn å følge med på hva som skjer rundt deg 24/7. *kose litt på Tonio og* *kose på flodhesten* *kose på Tonio* *kjede seg* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Tonio: Selv om det ikke virker slik, har jeg faktisk annet å gjøre enn å følge med på hva som skjer rundt deg 24/7. Auf! Jeg som var sikker på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg