Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ø.B.: Vi kommer jo ikke til å møte hverandre uansett.

Skal jeg på tivoli så finner jeg deg nok. Du er vel på utstilling borti buruglehuset eller noe

Åja, for jeg drar på tivoli.

 

Flodhest: Bryr meg ikke, grunnen til at jeg reagerte slik er at noen andre har nevnt det også.

 

Og hun dama, er det hun som liker Harry Potter?

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Tonio: Du har egentlig knabba avataren til en kar.

Åå! Jeg og en fyr har samme bilde som avatar! Ja, det kan jo ikke skje uten at den ene kopierer den andres! Selvfølgelig! Det forstår jeg jo! :roll:

 

Ro deg a, jente. Heh...bare nevnte det, vet du. ;)

 

Jeg hadde hvertfall ikke syntes det hadde vært så kult at en annen hadde lik avatar som meg. Så mitt forslag er å sende han en pm, så blir dere nok enige om noe!

:green:

Lenke til kommentar
Ø.B.: Vi kommer jo ikke til å møte hverandre uansett.

Skal jeg på tivoli så finner jeg deg nok. Du er vel på utstilling borti buruglehuset eller noe

Åja, for jeg drar på tivoli.

 

Flodhest: Bryr meg ikke, grunnen til at jeg reagerte slik er at noen andre har nevnt det også.

 

Og hun dama, er det hun som liker Harry Potter?

Hvis det er hun polske dama det er snakk om så tror jeg det var det. Du sa i alle fall at hun var det en eller annen gang.

 

*skifte avatar igjen*

Lenke til kommentar
Åja, for jeg drar på tivoli.

Selvfølgelig

Men ikke likt som deg, det kan ikke skje med mindre vi avtaler det.

Og ikke hadde dere funnet frem heller, dere trenger ei som har peiling på geografi som kan vise vei!

Døh, vært i Hønefoss før da. Lokalkjent. Og skulle vi kjøre i feil retning har han guttlarven som kjører kart i bilen :D

Lenke til kommentar

jeg var på shopping i dag :D

 

kjøpt meg en svart hettejakke , svart og en svart longsleav med no trykk på , tok meg ikke lage tia , dama brukte derimot mye lengre tid så det ble hele 2 timer på kvadrat

 

er utrolig hvor få butikke som selger longsleavs , var innom nesten alle klesbutikkene og fant en som ikke var ensfarge

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...