Anette_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var seriøst to folk innom på jobben annet enn mamma på de fire timene jeg jobba idag sportsbutikk i småby når det regner er lite lønnsomt.. Nå er det bare å finne ut om jeg skal gjøre lekser eller siite på forume og daffe.. Jobber du på g-sport i holmestrand? Nopes jobber på svellkula sport og fritid i svelvik.. Btw: G-sport suger! De designer egen bula og kari traa kolleksjoner og påstår at det er kari traa som har designet de bare fordi bula har produsert de for dem Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hehe, okey da. Nesjda, g-sport er greie de, men ingenting slår Persbu på Revetal. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Liker du ikke at jeg klapper på deg altså? Joda, derfor jeg reagerer og alltid er skikkelig blid når du skriver at du tar på meg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Dette er for en nisse som har tatt avataren min? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Liker du ikke at jeg klapper på deg altså? Joda, derfor jeg reagerer og alltid er skikkelig blid når du skriver at du tar på meg. Bare jeg som kan klappe henne vettu Brun ------------- Ketchez: hehe kult Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Dette er for en nisse som har tatt avataren min? Han skifter innen en dag er gått, ta det med ro. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ketchez: hehe kult Syns det var ukult jeg. Bare avataren burde tilsi "HANDS OFF" på den avataren liksom..men, neida.. Stjeler den allikevel! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Fredrik sender fjortis-utropstegn og -spørsmålstegn til meg på msn. Grr. Jaja. Hva har dere gjort i dag da? Sittet her og postet som vanlig? Tonio, skift avatar FFS! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tonio, skift avatar FFS! Nussnuss. I dag har jeg smakt kyllingwrap og vært på Rema. Ellers har jeg syklet laangt i regnevær. Veldig innholdsrik dag. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som stemmer for permban av Wobokel eller Wokobel eller hva han heter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Fredrik sender fjortis-utropstegn og -spørsmålstegn til meg på msn. Grr. Jaja. Hva har dere gjort i dag da? Sittet her og postet som vanlig? Tonio, skift avatar FFS! Du startet! Neptun_: \o Endret 25. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Liker du ikke at jeg klapper på deg altså? Joda, derfor jeg reagerer og alltid er skikkelig blid når du skriver at du tar på meg. Oh yeah! Om en uke er jeg i Frankrike Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Fredrik sender fjortis-utropstegn og -spørsmålstegn til meg på msn. Grr. Jaja. Hva har dere gjort i dag da? Sittet her og postet som vanlig? Tonio, skift avatar FFS! Du startet! Neptun_: \o Nei. Det er alltid du som starter, tøs. -- Tonio: Nussnuss? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som stemmer for permban av Wobokel eller Wokobel eller hva han heter? Hadde vært deilig å få han vekk.. Heldigvis, synes synd på franskmenn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Om en uke er jeg i Frankrike ... har du nett der? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) All denne tastinga gjorde meg sulten gitt.. *Ringe kontofonen* Edit: Fredrik viktig spørsmål Endret 25. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 jævlig fin post count tråd dette, derfor alle her omkring har så jævlig mange poster En får ikke poster i baren enda. Men det skjer jo kanskje snart, og da kommer det til å bli noen (B|Real og Snowdog_ spesielt) som får sinnsykt mye. ver er vell mange som plutselig hopper noen tusen innlegg opp da noen mere enn andre , b|real er vell det mest extreme tilfellet , for han har inlegg i bøtter og spann ( on noen sekker ) i alle ot kategoriene Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Heldigvis, synes synd på franskmenn. Så hyggelig vi er da! Fredrikrb: Ja, ca. 12 minutter i uken. Mao. blir dere endelig kvitt meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Fredrikrb: Ja, ca. 12 minutter i uken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Heldigvis, synes synd på franskmenn. Så hyggelig vi er da! Fredrikrb: Ja, ca. 12 minutter i uken. Mao. blir dere endelig kvitt meg Haha, skaff deg månedkort på en internett cafë. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg