Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var morsomt og bevege seg utenfor OT igjen. Litt skummelt men. Akkurat som ene kassadama på ikea. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var morsomt og bevege seg utenfor OT igjen. Litt skummelt men. Akkurat som ene kassadama på ikea. Eller som heksehylet på Esso Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var morsomt og bevege seg utenfor OT igjen. Litt skummelt men. Akkurat som ene kassadama på ikea. Eller som heksehylet på Esso Eller som ælgen i potetbakeriet? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var morsomt og bevege seg utenfor OT igjen. Litt skummelt men. Akkurat som ene kassadama på ikea. Eller som heksehylet på Esso Eller som ælgen i potetbakeriet? Du har misforstått Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var seriøst to folk innom på jobben annet enn mamma på de fire timene jeg jobba idag sportsbutikk i småby når det regner er lite lønnsomt.. Nå er det bare å finne ut om jeg skal gjøre lekser eller siite på forume og daffe.. Forumdaffing ftw! Du vil bare at jeg skal komme på msn du Var inegn andre som ville ha emg her så da stikker jeg Som ØB ville sagt: *dæævvvve* *poff* Hadem! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg hater zebrasangen! De synger falskt og har en ganske så meningsløs tekst. En zebra er glad i melon :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Var morsomt og bevege seg utenfor OT igjen. Litt skummelt men. Akkurat som ene kassadama på ikea. Eller som heksehylet på Esso Nei, hun er så fin atte EDIT: Ofte innom og sjekker prisene. Endret 25. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Anette: det er litt mer schwung over hareeeeem. du MÅ skrive med r ellers ser det bare rart ut Bundy: Hu er gammal og tøff! Smiler aldri, ser generelt gretten ut, og håret er langt og står til alle kanter. Helt genial kjærring. Pleier å kjøpe heksehyl når hun står bak kassa Endret 25. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg skal til Statoil og kjøpe kyllingwrap! Er egentlig ikke sulten, men må ut å få kjøpt noen batterier... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Anette: det er litt mer schwung over hareeeeem. du MÅ skrive med r ellers ser det bare rart ut Greit! Er lenge siden jeg har pratet med deg da vettu.. Hareeeeeeem! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Haha.. hørt Zebrasangen ?? MÅ høres! Ny ringetone til og ha på bussen. Ikke svare på e nstund også la den riiiinge Var litt for lang intro tho.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var seriøst to folk innom på jobben annet enn mamma på de fire timene jeg jobba idag sportsbutikk i småby når det regner er lite lønnsomt.. Nå er det bare å finne ut om jeg skal gjøre lekser eller siite på forume og daffe.. Forumdaffing ftw! Du vil bare at jeg skal komme på msn du Var inegn andre som ville ha emg her så da stikker jeg Som ØB ville sagt: *dæævvvve* *poff* Hadem! Selvfølgelig vil jeg det. Dårlig gjort å stikke da Hadetbra! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Anette: det er litt mer schwung over hareeeeem. du MÅ skrive med r ellers ser det bare rart ut Greit! Er lenge siden jeg har pratet med deg da vettu.. Hareeeeeeem! Flink jente *klappe på* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg skal til Statoil og kjøpe kyllingwrap! Nå vart a Tonio stolt. Ø.B.: Du har aldri klappet meg når jeg har skrevet det, grr. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg skal til Statoil og kjøpe kyllingwrap! Nå vart a Tonio stolt. Ø.B.: Du har aldri klappet meg når jeg har skrevet det, grr. Jeg kan klappe deg jeg *klappe på* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Var seriøst to folk innom på jobben annet enn mamma på de fire timene jeg jobba idag sportsbutikk i småby når det regner er lite lønnsomt.. Nå er det bare å finne ut om jeg skal gjøre lekser eller siite på forume og daffe.. Jobber du på g-sport i holmestrand? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ø.B.: Du har aldri klappet meg når jeg har skrevet det, grr. *Klappe litt ekstra på Tonio* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg skal til Statoil og kjøpe kyllingwrap! Nå vart a Tonio stolt. Ø.B.: Du har aldri klappet meg når jeg har skrevet det, grr. Jeg kan klappe deg jeg *klappe på* Det er forskjell på en brun klapp og en døb klapp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg skal til Statoil og kjøpe kyllingwrap! Nå vart a Tonio stolt. Ø.B.: Du har aldri klappet meg når jeg har skrevet det, grr. Jeg kan klappe deg jeg *klappe på* Det er forskjell på en brun klapp og en døb klapp. Liker du ikke at jeg klapper på deg altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg