phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kedelige greier. burde mekke på jobbsøknader.. ikke motivert...! spise litt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva slags jobber er du ute efter da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 et eller annet innen grafisk design. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Husker engelsklæreren vår i syvende var grafisk designer. Var visst svært dårlig marked for dem. Fortsatt slik? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 nja gått litt opp og ned, vært nedturer i de siste åra men tror det er på vei og snu. er man flink nok får man jo alltids noe uansett. så får no bare håpe og se om jeg har det som trengs. er jo også mye annet man kan jobbe innenfor, ikke bare grafisk designer i et byrå liksom. og ettersom jeg er villig til og flytte hvorsom helst innenfor landegrensa så burde det jo være mulig. håper det hvertfall! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vurderer senga. = Er ikke trott... Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) der var jeg faen meg runda 3000. liker ikke denne postcounten som påminner meg om hvor altfor mye tid jeg har kastet bort her.. vurdere skifte nick og aldri post utenfor OT igjen.. Endret 23. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Du har så rett, så rett. Nå kommer vel snart "Vær|Ekte" og gir meg en saftig warning. Det er like før jeg gir deg en ja. Andre sin rettskriving er noe du IKKE trenger å pirke på. Du vet ikke hvilken problemer folk f.eks kan ha med rettskriving så det syns jeg du skal bare gi fan i rett og slett. o_O Fyfaen! Nesten 200 sider på bye SO jo. Lurer på om noen har "savnet" meg? Jeg har savnet deg mario *klemme svakt på* Savnet dere også faktisk! Mine kjære OT venner! Koser meg veldig her i danmark og mye har skjedd egentlig. Mario?? ER DU UTRO MOT MEG?? :( natta da folkens... Jeg sitter oppe da jeg ikke får sove i det hele tatt.... Stod opp for en time siden... PS: Mitt første innlegg i SO4... Bah... Savner SO2&3 Nemmen wabby jo.. *håpe wabby poster oftere i SO4* der var jeg faen meg runda 3000. liker ikke denne postcounten som påminner meg om hvor altfor mye tid jeg har kastet bort her.. vurdere skifte nick og aldri post utenfor OT igjen.. Too late too late Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 prøvd og gjenopprette normal døgnrytme ved og stå tidligere opp de siste dager, men kommer meg jo faen ikke noe tidligere i seng fordet.. håpløst prosjekt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) o_O Fyfaen! Nesten 200 sider på bye SO jo. Lurer på om noen har "savnet" meg? Wææææææ ! The doggie is back! Close the gate! Fall back fall back, flee to the inner walls! *Slutte å se alle filmer fra middelaldreren o.l aldre, og og slutte med strategispill* *Ta forsiktig på Snowie 5 ganger* Det er den samme gamle Jaja, btw. skulle vi liksom stanset med å poste i SO bare fordi du ikke var her da? Vi er jo ikke så glade i deg Forresten opp og hoppe alle sammen! Endret 23. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 TSP: Er vi vel. Sitter og spiser jeg nå. Mat er egentlig ganske godt. Må på postkontoret i dag og, litt piratkopiering "the old fashion way". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 TSP: Er vi vel. Vi er LETT så glad i snowwie. Han er . Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) der var jeg faen meg runda 3000. liker ikke denne postcounten som påminner meg om hvor altfor mye tid jeg har kastet bort her.. http://dvd-new-release.net/mr.3000/mr.3000.jpg vurdere skifte nick og aldri post utenfor OT igjen.. Hah. Postcounten får du med på kjøpet når du bytter nick. Endret 23. mai 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Æsj! Å spele musikk for det anlegget gir, og så kutte rett av er forferdelig! Sitter og spiller litt sånn halvlågt her nå..! Må liksom roe ned litt..... Snart sk0l og! :S Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Sitter på skolen nå. Har hatt våkenatt, så jeg er meget meget trøtt. :s Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ah, jeg har også hatt våkenatt :] Har masse innleveringer på skolen i dag, som jeg selvsagt har "forlagt", så jeg tror jeg holder meg hjemme Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Faen ta.. Fått i meg for lite vann i helga så nå sitter jeg og støter opp både det ene og det andre av surt og verre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Sitter på skolen nå, kjedelig. Har elevens valg neste uke, det blr gøy. Men så er det prøvemuntlig på fredag. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har slått på PCen min i dag, i går satt jeg på lånt laptop. Får se hvor lenge det varer før vifta begynner å brøle, og jeg må skifte igjen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ånei, fikk vite at jeg ikke kommer inn i militæret detta året! Hva skal man gjøre i ett år da? Gidder ikke jobbe på ICA hele livet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg