Dagon Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) CellOrigin: Her er ostiser-tråden. Enjoy og her er linken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=459951 Endret 25. august 2005 av Dagon Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Dagon: den linken funka bra.. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hehe, litt kjapp med å trykke på svarknappen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Pluto_: Om en drømmer om folk fra et forum er det nok et tegn på at en burde holde seg unna det.. Være mer sosial. sosi-hvafornoe? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hyggelig at folk drømmer om hverandre om natten vel Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Pluto_: Om en drømmer om folk fra et forum er det nok et tegn på at en burde holde seg unna det.. Være mer sosial. sosi-hvafornoe? Sosial, det du leker noen ganger. Jeg vet det Stine, men jeg synes det blir litt i sykeste laget når det er folk fra Internett en drømmer om. Lenke til kommentar
CellOrigin Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 @Dragon: Takk for linken, hvordan kunne jeg være så dum at jeg gikk glipp av den. @Flodhest: Forstår deg godt. Det er sjelden en dag går uten at jeg har spist minst en sandwich og dagene som jeg ikke spiser er som regel fordi jeg har spist 7-8 pizzaer og ikke orker mer. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Her om natten drømte jeg at jeg skulle pule Hylo over internett. Han hadde mus da. Rart. Jeg drømte plutselig at Øyvin Dahle kom på besøk hit, uten noe forvarsel elns. Endret 25. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Pluto_: Om en drømmer om folk fra et forum er det nok et tegn på at en burde holde seg unna det.. Være mer sosial. sosi-hvafornoe? Sosial, det du leker noen ganger. Jeg vet det Stine, men jeg synes det blir litt i sykeste laget når det er folk fra Internett en drømmer om. Sånn når jeg forsvinner fra stolen min noen timer og snakker med folk av kjøtt og blod ansikt til ansikt? I så fall er det ganske skumle saker, og jeg vil helst unngå det så mye som mulig... Har nok drømt drømmer som er litt i sykeste laget jeg og... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 @Flodhest: Forstår deg godt. Det er sjelden en dag går uten at jeg har spist minst en sandwich og dagene som jeg ikke spiser er som regel fordi jeg har spist 7-8 pizzaer og ikke orker mer. Så mye pizza! ^.^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har nok drømt drømmer som er litt i sykeste laget jeg og... Om SW og Knutern regner jeg med..? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kan drømme om nick fra nettet. Gøy det da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kan drømme om nick fra nettet. Gøy det da Folk har gjerne forskjellig syn på hva som er gøy ja. Om det hadde skjedd meg hadde det ikke sjokkert meg, men jeg tror ikke jeg hadde syntes det var gøy. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har nok drømt drømmer som er litt i sykeste laget jeg og... Om SW og Knutern regner jeg med..? Nei, hverken SW eller Knutern har vært involvert i drømmene mine merkelig nok Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kan drømme om nick fra nettet. Gøy det da f.eks flodhest? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kan drømme om nick fra nettet. Gøy det da f.eks flodhest? Hvem drømmer vel ikke om deg? @Icedude: Wow! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ah, Icemat Siberia er digg! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I dag er jeg virkelig i humør for å prøve nye ting, ny avatar og signatur, er helt vill jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg