Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg sovnet igjen, og drømte om Karsten. Det var utrolig merkelig. Han kjørte en lilla Merce, og nektet å bruke sko. edit: 8500 innlegg får jeg. Fyttikatten. Endret 25. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kjøper kyllingwrap i kveld? JA! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kjøper kyllingwrap i kveld? JA! Dobbelt ja! *løpe på butikken etter at jeg har spilt BF2* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Om det skjer, vil jeg få med de postene jeg har postet i fra før av da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Tror ikke jeg kommer til å få så mange egentlig. Er folk som er mere aktive en det jeg er for tiden Men når du allerede har 9000 her i baren får du straks ganske mye. Edit: Det skal telles opp på nytt, om det skjer. Endret 25. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror det blir sånn, ja. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Da tar jeg kvelden nå. Natta ketchez, danielsn, FtZ-, Ø.B., Herr Brun, kennethdammyr, Jonnar, robB, AnAnAs, Natrium, SupremeX, TheMasteR, JoachimR, askogli og smårips_eier endelig er jeg nevnt i SO4 tråden... (Kan ikke huske at noen har nevnt meg... Tusen takk Og den gangen du blir nevnt er det fordi han klippa ut hvem som leste tråden der og da Men det er forsatt hyggelig å bli nevnt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kjøper kyllingwrap i kveld? JA! Dobbelt ja! *løpe på butikken etter at jeg har spilt BF2* Trippelt JA ! vil ha det jeg også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Tonio, du må tenke på at mange av de han allerede har er i OT-baren, så vidt jeg vet. Fra den tiden postcount var aktivert. Men hey, jeg tar sikkert feil igjen. Endret 25. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 jævlig fin post count tråd dette, derfor alle her omkring har så jævlig mange poster EDIT; glem det... Man får da ikke post-count i off-topic. ja der ser dere kor lite eg er her Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Åja. Visste ikke at det var det en gang før i tiden også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tonio, du må tenke på at mange av de han allerede har er i OT-baren, så vidt jeg vet. Fra den tiden postcount var aktivert. Men hey, jeg tar sikkert feil igjen. B|Real: OT-baren 9025 innlegg i dette forumet ( 47% av dette medlemmets innlegg ) 9025/47*100=19202 innlegg, give or take 200. Lenke til kommentar
CellOrigin Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei alle sammen. Hva er det som har skjedd, på et tidspunkt så virket de som om alle som postet i SO4 var sulten, og istedenfor å spise så forsatte de å poste? Nå er også jeg sulten, noe jeg ikke var før jeg startet å lese Dessuten er jeg den eneste som synes at sandwicher (toasts) er utrolig gode? Jeg pleier vanligvis å lage en sandwhich hjemme istedenfor å gå og kjøpe noe, når jeg er sulten. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Toast, mener du "ostiser"? Har sett en tråd her om det, hehe Lenke til kommentar
CellOrigin Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ostiser? sier du, hm... har aldri hørt noen bruke det navnet på toast. Er det en tråd her om det, jeg må være blind, hvordan er det mulig for meg å ikke ha sett det (om det da virkelig existerer en tråd) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 B|Real:OT-baren 9025 innlegg i dette forumet ( 47% av dette medlemmets innlegg ) 9025/47*100=19202 innlegg, give or take 200. Miik...meget godt mulig. Hey...look at my e-penis? noen som vil pule meg pga postcounten min? .. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg sovnet igjen, og drømte om Karsten. Det var utrolig merkelig. Han kjørte en lilla Merce, og nektet å bruke sko. edit: 8500 innlegg får jeg. Fyttikatten. Her om natten drømte jeg at jeg skulle pule Hylo over internett. Han hadde mus da. Rart. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Toast, mener du "ostiser"? Har sett en tråd her om det, hehe Ingenting slår en Pettertoast Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei alle sammen. Hva er det som har skjedd, på et tidspunkt så virket de som om alle som postet i SO4 var sulten, og istedenfor å spise så forsatte de å poste? Nå er også jeg sulten, noe jeg ikke var før jeg startet å lese Dessuten er jeg den eneste som synes at sandwicher (toasts) er utrolig gode? Jeg pleier vanligvis å lage en sandwhich hjemme istedenfor å gå og kjøpe noe, når jeg er sulten. Toast er kjempegodt. Husker det var en sommer jeg levde på toast. Kjøpte ferdig oppskåret toastbrød på butikken, samt Norwegia i skiver. Mmmm! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Pluto_: Om en drømmer om folk fra et forum er det nok et tegn på at en burde holde seg unna det.. Være mer sosial. Endret 25. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg