Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han karn fra FMA ( FullMetal Alchemist ) erick et ellerannet ( lenge siden så jeg har glemt det )

 

Edit: edward eric trur jeg det var.

Hihi, ok, da så... For hadde du svart at det var Cloud fra FF VII (tegnet som unge) så hadde du fått stemmen min i "Forumets beste avatar v3, avstemning" :p Nå går den til B|Real istedenfor...

Lenke til kommentar
Han karn fra FMA ( FullMetal Alchemist ) erick et ellerannet ( lenge siden så jeg har glemt det )

 

Edit: edward eric trur jeg det var.

Hihi, ok, da så... For hadde du svart at det var Cloud fra FF VII (tegnet som unge) så hadde du fått stemmen min i "Forumets beste avatar v3, avstemning" :p Nå går den til B|Real istedenfor...

NOOOOOOOOOO! :ohmy::cry:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Da tar jeg kvelden nå.

 

 

Natta ketchez, danielsn, FtZ-, Ø.B., Herr Brun, kennethdammyr, Jonnar, robB, AnAnAs, Natrium, SupremeX, TheMasteR, JoachimR, askogli og smårips_eier :)

endelig er jeg nevnt i SO4 tråden... (Kan ikke huske at noen har nevnt meg...

 

Tusen takk :love:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

Lenke til kommentar
Da tar jeg kvelden nå.

 

 

Natta ketchez, danielsn, FtZ-, Ø.B., Herr Brun, kennethdammyr, Jonnar, robB, AnAnAs, Natrium, SupremeX, TheMasteR, JoachimR, askogli og smårips_eier :)

endelig er jeg nevnt i SO4 tråden... (Kan ikke huske at noen har nevnt meg...

 

Tusen takk :love:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

Og den gangen du blir nevnt er det fordi han klippa ut hvem som leste tråden der og da :wee:

Lenke til kommentar
http://nettgods.posten.no/Nettgods/Interne...438100374229242

 

denne skjønet jeg ikke noe av, hvordan kan jeg få sporings nr til en pakke som ikke er sent ???

Tror nettbutikker har system som gir pakkene nr eller noe.. for det der har skjedd meg også :!:

Nettbutikken har avtale med posten om pakke-sending, og kan dermed gi pakken nummer før de leverer den inn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...