Nilsen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg vil ikke spise på et sted der burger\kebab og drikke koster 40 kroner. for billig? Kanskje en grunn til at det ikke finnes villkatter i Skien... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg vil ikke spise på et sted der burger\kebab og drikke koster 40 kroner. for billig? Kanskje en grunn til at det ikke finnes villkatter i Skien... Villkatter smaker digg i så tilfelle. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg vil ikke spise på et sted der burger\kebab og drikke koster 40 kroner. for billig? Kanskje en grunn til at det ikke finnes villkatter i Skien... MMMmmmmmMMM CAaaaaTTttttt ( se for deg homer når du leser ) Primus - tommy the cat ( ironisk nokk ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Gohan: Hvem er det du har i avataren din? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Han karn fra FMA ( FullMetal Alchemist ) erick et ellerannet ( lenge siden så jeg har glemt det ) Edit: edward eric trur jeg det var. Endret 25. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Da var jeg tilbake også.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Han karn fra FMA ( FullMetal Alchemist ) erick et ellerannet ( lenge siden så jeg har glemt det ) Edit: edward eric trur jeg det var. Hihi, ok, da så... For hadde du svart at det var Cloud fra FF VII (tegnet som unge) så hadde du fått stemmen min i "Forumets beste avatar v3, avstemning" Nå går den til B|Real istedenfor... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 huff da var eg i full svig på på hifi bruktmarkedene igjenn , dette endre ikke bra før økonominen :| Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Han karn fra FMA ( FullMetal Alchemist ) erick et ellerannet ( lenge siden så jeg har glemt det ) Edit: edward eric trur jeg det var. Hihi, ok, da så... For hadde du svart at det var Cloud fra FF VII (tegnet som unge) så hadde du fått stemmen min i "Forumets beste avatar v3, avstemning" Nå går den til B|Real istedenfor... NOOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 http://nettgods.posten.no/Nettgods/Interne...438100374229242 denne skjønet jeg ikke noe av, hvordan kan jeg få sporings nr til en pakke som ikke er sent ??? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 http://nettgods.posten.no/Nettgods/Interne...438100374229242 denne skjønet jeg ikke noe av, hvordan kan jeg få sporings nr til en pakke som ikke er sent ??? Tror nettbutikker har system som gir pakkene nr eller noe.. for det der har skjedd meg også :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) jævlig fin post count tråd dette, derfor alle her omkring har så jævlig mange poster EDIT; glem det... Endret 25. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Da tar jeg kvelden nå. Natta ketchez, danielsn, FtZ-, Ø.B., Herr Brun, kennethdammyr, Jonnar, robB, AnAnAs, Natrium, SupremeX, TheMasteR, JoachimR, askogli og smårips_eier endelig er jeg nevnt i SO4 tråden... (Kan ikke huske at noen har nevnt meg... Tusen takk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Da tar jeg kvelden nå. Natta ketchez, danielsn, FtZ-, Ø.B., Herr Brun, kennethdammyr, Jonnar, robB, AnAnAs, Natrium, SupremeX, TheMasteR, JoachimR, askogli og smårips_eier endelig er jeg nevnt i SO4 tråden... (Kan ikke huske at noen har nevnt meg... Tusen takk Og den gangen du blir nevnt er det fordi han klippa ut hvem som leste tråden der og da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 jævlig fin post count tråd dette, derfor alle her omkring har så jævlig mange poster EDIT; glem det... Man får da ikke post-count i off-topic. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 jævlig fin post count tråd dette, derfor alle her omkring har så jævlig mange poster En får ikke poster i baren enda. Men det skjer jo kanskje snart, og da kommer det til å bli noen (B|Real og Snowdog_ spesielt) som får sinnsykt mye. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 http://nettgods.posten.no/Nettgods/Interne...438100374229242 denne skjønet jeg ikke noe av, hvordan kan jeg få sporings nr til en pakke som ikke er sent ??? Tror nettbutikker har system som gir pakkene nr eller noe.. for det der har skjedd meg også :!: Nettbutikken har avtale med posten om pakke-sending, og kan dermed gi pakken nummer før de leverer den inn... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kjøper kyllingwrap i kveld? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Tror ikke jeg kommer til å få så mange egentlig. Er folk som er mere aktive en det jeg er for tiden Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 jævlig fin post count tråd dette, derfor alle her omkring har så jævlig mange poster En får ikke poster i baren enda. Men det skjer jo kanskje snart, og da kommer det til å bli noen (B|Real og Snowdog_ spesielt) som får sinnsykt mye. Det blir sjukt da. Plutselig får jeg over 4000 innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg