Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvilken spiller er det? Creative, zen touch. Din som føkka seg opp etter 15 sek. Kul spiller Tja, 15 sekunder var det ikke, 15 minutter, var det vel, etter at jeg førte inn ny firmware, men ellers er spilleren god som gull! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det er drittvær her i dag også!. auff Jeg ble vått på vei hjem. Blir "kjempetøft" å dra på trening etterpå... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 men vil heller ha en iPod. iPod FTW! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En av Creative Muvo spillerne våre ble syk. Filsystemfeil og greier. Umulig å få kontakt med den, men firmware oppgraderingen til Creative klarte det og fiksa den. Jeg regner med det ikke gikk for deg? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg regner med det ikke gikk for deg? Nope, det var oppdateringen som slo ut skjermen på spilleren Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 danielsn: Det i avataren din ser ut som sprutbæsj. Det er vann i vektløs tilstand Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Var godtesys som bare f... Syklet på butikken i det drittværet. Var redd for at ipod'en skulle dø på seg i lomma mi av fuktighet. Men nå sitter jeg her med solo og lefse (og gjennomvåte klær) ---- Danielsn: Så sprut? Endret 25. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har fått ny sofa, i tillegg til sengen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Heldige svin, diversity. Har nesten akkurat fått ny seng jeg og. Det gjør seg det, altså. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har fått ny sofa, i tillegg til sengen Jeg kommer bort og tester etter middag, kjekken! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Heldige svin, diversity. Har nesten akkurat fått ny seng jeg og. Det gjør seg det, altså. første gang med overmadrass.. skal si det er kvalitet. Jonnar: du er allerede invitert Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kylling wrap er fantastiske greier folkens! Skal smake taco i morgen. Det skal Renate også, vi begge håper den er minst like god som kyllingen. Og i dag skal jeg ha Grandiosa mild taco! Skolen var perfekt, og det regner som bare f ute. Livet er herlig. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jonnar: du er allerede invitert You can expect me soon then. Er på vei opp for å lage middag nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kylling wrap er fantastiske greier folkens! Skal smake taco i morgen. Det skal Renate også, vi begge håper den er minst like god som kyllingen.Og i dag skal jeg ha Grandiosa mild taco! Skolen var perfekt, og det regner som bare f ute. Livet er herlig. Mild taco ble jo tilbake trukket og Taco kom frem ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kylling wrap er fantastiske greier folkens! Skal smake taco i morgen. Det skal Renate også, vi begge håper den er minst like god som kyllingen. Kyllingwrap er bedre enn taco Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I dag regnet det, så det ble ikke noe kyllingwrap på meg. Don't punish me, Fredrik. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Mild taco ble jo tilbake trukket og Taco kom frem ? Jo, men da jeg fikk høre det kjøpte jeg tre eller fire mild tacoer. Fant ut at to av de fortsatt var i fryseren og at de går ut på dato om to månder. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Mild taco ble jo tilbake trukket og Taco kom frem ? Jo, men da jeg fikk høre det kjøpte jeg tre eller fire mild tacoer. Fant ut at to av de fortsatt var i fryseren og at de går ut på dato om to månder. Mild taco sugde da, Taco er faktisk smak på.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) I dag regnet det, så det ble ikke noe kyllingwrap på meg. Don't punish me, Fredrik. Usj da! Ikke noe kyllingwrap på meg heller i dag. I dag ble det dette: Jepp, måtte ta en bit først. ^^ Endret 25. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hva er kyllingwrap, og hvor kjøper man og pris? Endret 25. august 2005 av diversity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg