Mato Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg fant det ut. Skal vel stemme SV tenker jeg. Right is right Husk at hjertet er på venstre side. ^^ Anette_: Seff: http://na-prod.tv2.no/testorama/valgforside.jsp Ø-be: Mhm! "Fordi du fortjener det" hehe Du bør stemme... FRP Så godt matcher du med de forskjellige partiene: Disse partiene bør du vurdere: FRP 72,8 % Disse partiene bør du styre unna: V 46,2 % H 44,4 % SV 28,2 % AP 26,7 % KRF 24,7 % SP 23,7 % som jeg trodde, blir nok og stemme frp Endret 25. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hva syntes dere om min nye avatar? Vart litt lei den bilen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 FtZ-: Nei, det er en hemmelighet. Gå til kommune-senteret og stem der. Stine: Hva skal til for å muntre deg opp da? *danse en dans for å muntre Stine opp* komunesentret ??? wtf er det jeg bor ikke i samme kommune som jeg er folkeregestrert i , er det ikke no mulihet og stemme via posten eller internett ??? føler ikke for og gjøre så mye for og få stemme Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 KeKeKe, i følge testen så må jeg vel stemme SV Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 danielsn: Det i avataren din ser ut som sprutbæsj. Ftz: Kommunesenteret er vel liksom rådhuset eller noe. Bygningen der folka som styrer i kommunen din holder til. B|Real: Nice! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Volvoen leeeeeeever! Etter ei natt med elendig søvn, fikk jeg den nettop til! Stilt opp tomgangsturtallet litt så den ikke dauer! Er det 142 du har? Isåfall, så skal den kunne stå på tomgang med veldig lavt turtall :S Det var vel en 340 med renault motor. ^^ ah, en a v de belgiske(?) bilene, ja. Renault sux! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 danielsn: Det i avataren din ser ut som sprutbæsj. Ord. Ikke at det er noe galt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ka fan betyr dette?????? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ka fan betyr dette?????? Ja det lurte jeg og litt på Stikekr på jobb i sportsbutikken nå ejg da =) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ka fan betyr dette?????? Hvilken del av det? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ka fan betyr dette?????? Hvilken del av det? altså, det er en mp3-spiller som sendes til meg på noen garantigreier. Den øverste linjen er nåværende status på pakken. flensburg, tyskland, kanskje? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Anette: de driver på fortsatt http://gd.no/artikkel.asp?Artid=131815 Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ka fan betyr dette?????? Hvilken del av det? altså, det er en mp3-spiller som sendes til meg på noen garantigreier. Den øverste linjen er nåværende status på pakken. flensburg, tyskland, kanskje? Den oppholder seg i Flensburg, ja. Consolidate:1. To unite into one system or whole; combine: consolidated five separate agencies into a single department. 2. To make strong or secure; strengthen: She consolidated her power during her first year in office. 3. To make firm or coherent; form into a compact mass. Tror 'deconsolidation scan' kan bety at den kontrolleres for skader under frakt nå. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 ah, gleder meg til jeg får spilleren.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hvilken spiller er det? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hvilken spiller er det? Creative, zen touch. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det er drittvær her i dag også!. auff Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hvilken spiller er det? Creative, zen touch. Din som føkka seg opp etter 15 sek. Kul spiller Endret 25. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det er drittvær her i dag også!. auff Det har vært _forferdelig_ vær her i dag. Akkurat nå titter solen litt fram, men regner med at det begynner å regne igjen straks. "Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det samme. Der har eg det så fisken i vannet. Vått og kaldt, og breiflabb overalt." ---- Share the pain: Zen Touch er pen. Har lyst på den, men vil heller ha en iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg