sofarot Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Volvoen leeeeeeever! Etter ei natt med elendig søvn, fikk jeg den nettop til! Stilt opp tomgangsturtallet litt så den ikke dauer! Gøøøy på landet I dag, vertfall! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 God morgen. Nå er jeg på skolen. Klems assa. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Tomaten, test ut ctrl + . + esc. *spise frokost* Regner og blåser her. Var ikke no kult å gå til byen og fra bussholdeplassen. Endret 25. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Nå er jeg også på skolen. skulle egentlig på no tur greier til fetsund et sted, men blei avlyst pga møkkavær :\ Så nå loker vi med no teite oppgaver (ingen har med bøker ellernoe :!: ) hadde vært lettere om vi fikk dra hjem. jaja Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ugh! Trodde det var lørdag i dag når jeg våkna... Måtte nok dra den trøtte ræva mi på skolen, ja. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Sitter på skolen i en heilt nydelig stol som eg fann i gangen no. Deilig forelesningsstol Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 *HAT MORGEN* Regner ute, forsov meg, hadde glemt laptopen min hos en kamerat i går så måtte hente den før jeg dro på jobb.. resultat... kliss våt dr3as som kommer 1.5 time forsent på jobb.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 godmorgen , i dag sov jeg helt til nå , skjønner ikke hvorfår jeg ikke våknet av med selv i dag ,slik som jeg vanligvis gjøre , jaja var ikke som om jeg skulle vært noen plass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 \m/_(x_X)_\m/ Etterpå skal vi til Ibsenhuset (svamp: ) for å se på politisk debatt med ungdomspolitikere. NED MED SU! ^^ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Blæh...Første dag på jobb å jeg går hjem pga jeg er syk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Blir folk faktisk syke? Personlig er jeg litt Lex Luthor.. Blir aldri syk jeg I løpet av GK og VK1 hadde jeg 3 dager og 3 timer fravær grunnet 1 dag hvor jeg måtte være hjemme og ta vare på syk mor, 2 dager for å passe hund mens mor var borte, 1 time skulk og 1 time ingen visste hvor vi skulle Endret 25. august 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Vel Vel, Er en grunn til at jeg poster fra dass nå da Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Blir folk faktisk syke? Personlig er jeg litt Lex Luthor.. Blir aldri syk jeg I løpet av GK og VK1 hadde jeg 3 dager og 3 timer fravær grunnet 1 dag hvor jeg måtte være hjemme og ta vare på syk mor, 2 dager for å passe hund mens mor var borte, 1 time skulk og 1 time ingen visste hvor vi skulle og en time som? Argh, må et sted neste uke å sette opp et nettverk helt på nytt, folka som har gjort det har ikke merket en dritt og når noe skal tilkobles sånn som nå så er det et helvete.. jaja hmm, farris bris mango/papaya er faktisk ikke så værst Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Dr3as. Ja jeg ER flink i hoderegning Den siste timen husker jeg ikke hva var, men det var sikkert jeg som var lei lærern eller omvendt og gikk hjem Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Vel Vel, Er en grunn til at jeg poster fra dass nå da hehe jeg vill og ha lapptop så jeg kan poste fra dass Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg kunne ha posta fra dass på jobb hvis det ikke var for at dassene her er 100% tette for alt mulig mottak. Mobiltelefon har ingen signal der, radio er ikke snakk om. Ingenting. teit Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 God morgen... Dritt kveld i går, dritt dag i dag, tenker jeg... Alt er bare bæsj... *lei se* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Da var friminuttet i gang. ikke peiling på hvor lenge det varer egentlig, men forrige time var dritkjedelig :\ Skulle tegne et blad. skulle jo egentlig på tur, men siden blei avlyst fikk vi ikke lov å dra hjem Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 da er vi 2 Stine, vi får lage en klubb.. Regn og masse dritt på jobben.. Lønna har ikke kommet inn på konto ennå.. Mat smaker ikke.. Små vondt i hodet.. jaja.. just another day on earth.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg