Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er personlig Skeid tilhenger og har egentlig ingenting til overs for Vålerenga. Men jeg er menneskelig jeg også.

De ofra jævlig mye og holdt ut lenge. Dessuten hadde det vært gøy hvis det kom noen gode lag til Oslo.

Freddy dos Santos ble syndebukk, hvis du kan kalle det det. Freddy spilte en gang i Skeid og gikk altså til "fienden", så dette får være straffen.

 

:cry:

Lenke til kommentar
Jeg er personlig Skeid tilhenger og har egentlig ingenting til overs for Vålerenga. Men jeg er menneskelig jeg også.

De ofra jævlig mye og holdt ut lenge. Dessuten hadde det vært gøy hvis det kom noen gode lag til Oslo.

Freddy dos Santos ble syndebukk, hvis du kan kalle det det. Freddy spilte en gang i Skeid og gikk altså til "fienden", så dette får være straffen.

 

:cry:

Det hadde vært kjekt å ha et norsk lag med, men samtidig så har jeg så lite til overs for Enga og deres sleipe spillestil at jeg kunne ikke brydd meg mindre om de rykket ut.

Hater også RBK, men er egentlig glad for at de gikk videre. Norsk fotball trenger det.

 

Jeg hater både RBK og Enga, men Enga hater jeg med sånn lidenskap at jeg rett og slett ikke unner de noe som helst. Gode er de, det skal de ha, men så stopper det også der.

Lenke til kommentar

hømm , det ga ingen mening når jeg leste det etter på :p

 

 

jaja stikke og legge nå sidne jeg har lest di 10 sidene dere postet sidden klokken 8 , hvorfår kan det ikke være så aktivt her på dagen ???

 

natta alla samman : :)

Tonio , fredrikrb , JoachimR , Ø.B. , Bundy , ketchez , @kd , Tomat-Ulf Herr Brun haddis Gohan someday. Hylo B|Real ZLatzman svamp danielsn kennethdammyr diversity SteffyBoy Sc0oT Strategery Neptun_ Litejk Share the pain Eline flodhest fUzZy^ MagE Rune_F kfz DJ_Dark Cheezcake Anette_ Mammuten ehs5 LarsP SnowDOG_ SnittLeif Ferr Stish SupremeX TheMasteR Glisevask The Strategy-player Natrium Blackslash mini me Hanne:) Skurupu -Teddy- wh1te MrLeftfield DiskSpace10GB AnAnAs Bandidos-Pelle Dr3as Henrik Lied Volcov Loeve m3tro89 NorthGarden Vero_NiCa enden Billy Bob Nevnarion Grundig orsus kaiern Marvil robB _Julenissen_ clvn Goophy SkyMarshall Liquid Crystal gsn Lord Swag EvoZ Poor Leno nr.4 nerdVANNA TomFu Stine bos5e

 

ER du glemt så er du ikke aktiv nokk , alle med over 100 inlegg tatt med ;)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...