Veronica Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Om jeg adder deg Veronica, blokkerer du meg da? Bare å joine blokkertavVeronica - klubben det Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Nå hopper jeg i køya. Sov godt, og husk den daglige kyllingwrapen. En kyllingwrap om dagen, gjør godt for magen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Om jeg adder deg Veronica, blokkerer du meg da? Bare å joine blokkertavVeronica - klubben det Speider'n er kosligere... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Om jeg adder deg Veronica, blokkerer du meg da? Bare å joine blokkertavVeronica - klubben det Tøft! Første jenta fra HW som ikke ble medlem på grunn av meg jeg får i lista da! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Menmen, jeg klarer meg. Sikkert derfor du griner om en ny blokk hver eneste dag. Ikke hver dag. Faktisk ganske sjeldent egentlig. Se igjennom innleggene mine og se når jeg whinet om det sist hvis du gidder Edit: Tøft! Første jenta fra HW som ikke ble medlem på grunn av meg jeg får i lista da! Wow, får jeg ta på deg? Endret 24. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 ahh, fra Black Sabbath-Konserten <3 : http://home.online.no/~karloeke/Klipp(6).3gp Litt høy lyd brukte k700i Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Rart du ikke har nevnt at jeg har blokkert deg! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Første jenta fra HW som ikke ble medlem på grunn av meg jeg får i lista da! Hm, kan du forklare den setningen en gang til..? Hmm Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Rart du ikke har nevnt at jeg har blokkert deg! Jeg? Jeg er et nytt menneske, driter i at folk blokker meg eller ikke Eventuelt så ser jeg ingen grunn til å klage på at du har blokket meg, hva godt skulle liksom komme ut av det? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Om jeg adder deg Veronica, blokkerer du meg da? Bare å joine blokkertavVeronica - klubben det Speider'n er kosligere... Tviler. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Første jenta fra HW som ikke ble medlem på grunn av meg jeg får i lista da! Hm, kan du forklare den setningen en gang til..? Hmm Ganske enkelt egentlig. Veronica er den første jenten som er registrert på forumet som har addet Tonio på msn/Tonio har addet på msn, som ikke registrerte seg der fordi hun ville at de skulle gjøre det. Skjønte du mere? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Første jenta fra HW som ikke ble medlem på grunn av meg jeg får i lista da! Hm, kan du forklare den setningen en gang til..? Hmm Ja...? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 1.stk død, hvit Volvo 340 til salgs. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Om jeg adder deg Veronica, blokkerer du meg da? Bare å joine blokkertavVeronica - klubben det Speider'n er kosligere... Tviler. Ha! Da får du ikke bli med i speider'n så. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Avataren min er nominert takk igjen for avataren fargoth. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 1.stk død, hvit Volvo 340 til salgs. WTF? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Første jenta fra HW som ikke ble medlem på grunn av meg jeg får i lista da! Hm, kan du forklare den setningen en gang til..? Hmm Selvfølgelig! Det jeg mente er at av alle de kontaktene jeg har fra HW, er nesten alle gutter. Men det er noen jenter, som Ronja, som ble medlem fordi jeg er det. Og de har jeg jo i listen min. Og siden jeg addet Veronica nå ble hun den første. Er med i klubben nå, med mindre strømmen gikk elns hos Veronica! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 1.stk død, hvit Volvo 340 til salgs. dødsårsak??? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Første jenta fra HW som ikke ble medlem på grunn av meg jeg får i lista da! Hm, kan du forklare den setningen en gang til..? Hmm Selvfølgelig! Det jeg mente er at av alle de kontaktene jeg har fra HW, er nesten alle gutter. Men det er noen jenter, som Ronja, som ble medlem fordi jeg er det. Og de har jeg jo i listen min. Og siden jeg addet Veronica nå ble hun den første. Er med i klubben nå, med mindre strømmen gikk elns hos Veronica! Wow! Da er vi i samme klubb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg