Dahl Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hey bitches. I dag har jeg fått kjøpt meg mattebok, samt fått byttet fra Tysk B til Tysk C. Jeg er stolt. Min faste lunsj, kyllingwrap på Statoil, ble fortært med god samvittighet. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Nei! Rosiner er det værste som fins. Jeg går heller en dag med buttplug en og spise rosiner.. Vet det er litt seint ute men, må bare rette litt på deg Så du vil gå en dag med buttplug en og spise rosiner... PS: jeg vet hva du mener... PPS: Å/og problemer kan være veldig irriterende Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Tonio: Skal flytte til Hønefoss, Ringerike, Buskerud, Norge. Nei, skal nok ikke det. Har vel sagt det 17 ganger før, men jeg skal flytte på folkehøyskole i Kristiansand. Endret 24. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Min faste lunsj, kyllingwrap på Statoil, ble fortært med god samvittighet. Kanskje jeg skal prøve det etter skolen i morgen? Sykler jo uansett forbi der. Godhest: Daaah, kan ikke få med meg alt heller da! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Nei! Rosiner er det værste som fins. Jeg går heller en dag med buttplug en og spise rosiner.. Vet det er litt seint ute men, må bare rette litt på deg Så du vil gå en dag med buttplug en og spise rosiner... PS: jeg vet hva du mener... PPS: Å/og problemer kan være veldig irriterende Fordi da slipper jeg og tenke på rosinene. men den unaturlige tingen i ræva på meg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hey bitches. I dag har jeg fått kjøpt meg mattebok, samt fått byttet fra Tysk B til Tysk C. Jeg er stolt. Min faste lunsj, kyllingwrap på Statoil, ble fortært med god samvittighet. Jeg kjøpte også mattebok Men tror du ikke jeg klarte å kjøpe en splitter ny NYNORSK mattebok som jeg ikke får gjort noe med?!?!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 KYLLINGWRAP FOR THE WIN! Tonio, prøv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 KYLLINGWRAP FOR THE WIN! Tonio, prøv. Jeg har statoil rett nedafor skolen min :!: Koster 20 spenn ellerno? de selger også kebab i kantina. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 20 penger, ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hey bitches. I dag har jeg fått kjøpt meg mattebok, samt fått byttet fra Tysk B til Tysk C. Jeg er stolt. Jeg kjøpte også mattebok Men tror du ikke jeg klarte å kjøpe en splitter ny NYNORSK mattebok som jeg ikke får gjort noe med?!?!! Jeg er stolt over deg også, Anette. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (Pølse) Fikk meg en Narvesen-pølse i dag jeg også. I dag var en god dag. Bortsett fra at jeg på den første hele dagen med Mac'en måtte jeg starrte den på nytt fire ganger pga IE. Ja, ja.. Firefox kommer etterhvert. Hva er egentlig ctrl+alt+del på Mac. 88+Q? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg har statoil rett nedafor skolen min :!: Det vi har også, noen kjøper sånn kaffekopp så en får kaffe gratis i et år også går de ned der hele tiden og tar kaffe. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) KYLLINGWRAP FOR THE WIN! Tonio, prøv. Skal vi lage en kyllingwrap-klubb? Fredrik som president, jeg som visepresident, og Tonio som potensiell aspirant. Endret 24. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Fett! Fikk mamma til å mekke eggedosis. DET er det lenge siden jeg har spist. Endret 24. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg kommer ikke til å være med i noen slik klubb, jeg er ikke kul nok. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Tonio: Skal flytte til Hønefoss, Ringerike, Buskerud, Norge. Klønefoss Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Edit: Hvorfor går det ikke å si "Accio Pepsi max!", og at den kommer til meg? Fordi du ikke lever i Harry Potter verdenen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Tonio: Skal flytte til Hønefoss, Ringerike, Buskerud, Norge. Klønefoss Du har ikke vært i Hønefoss før nei, hadde du vært det hadde du visst at det het Horefoss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Tonio: Skal flytte til Hønefoss, Ringerike, Buskerud, Norge. Klønefoss Du har ikke vært i Hønefoss før nei, hadde du vært det hadde du visst at det het Horefoss. Har bare kjørt forbi der jeg. EDIT: Leif! Endret 24. august 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg kommer ikke til å være med i noen slik klubb, jeg er ikke kul nok. Correct. -- Horefoss? Sounds like the perfect place for you, Tonio. *putte engelsk på hylla* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg