Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, er vel bare jeg som er så rivende uimotståelig.  :cool:

Yeah. :love:

 

Snakket nettopp med min søte søster i ... Siden sist jeg postet et innlegg her. Hun er i Sandefjord og går på skole der. Hun lurte på hvordan hun fikk noe i et spill og siden hun ikke har internett måtte jeg finne det ut for henne. Savner faktisk at det aldri er rolig her i huset.. Jaja. *Drikke iskald pepsi max.*

 

 

Edit: Dø flodhest og Brun.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Tja, er vel bare jeg som er så rivende uimotståelig.  :cool:

Yeah. :love:

 

Snakket nettopp med min søte søster i ... Siden sist jeg postet et innlegg her. Hun er i Sandefjord og går på skole der. Hun lurte på hvordan hun fikk noe i et spill og siden hun ikke har internett måtte jeg finne det ut for henne. Savner faktisk at det aldri er rolig her i huset.. Jaja. *Drikke iskald pepsi max.*

 

 

Edit: Dø flodhest og Brun.

Søsteren din er morsom! :green:

 

*dø*

Lenke til kommentar
Jeg vet at søsteren min er morsom. Men nå som hun ikke er hjemme tør ikke Kjetil å komme heller. Skal prøve å få han og en til å komme hit igjen da, friste med 4mbit og CS så er ikke saken biff.

Hvorfor skal kjetil komme? :p

Forsåvidt ble jeg nettopp ferdig med franskleksen.

*lukke øynene og nyte fin musikk*

Lenke til kommentar
Jeg vet at søsteren min er morsom. Men nå som hun ikke er hjemme tør ikke Kjetil å komme heller. Skal prøve å få han og en til å komme hit igjen da, friste med 4mbit og CS så er ikke saken biff.

Hvorfor skal kjetil komme? :p

Fordi jeg liker å snakke med vennene mine i virkligheten noen ganger også. Forsåvidt er det stor sjanse for at Stine og Renate kommer hit til neste helg (ikke denne, men den etter der altså). Håper på det.

 

Søs tar ikke taxi.

Lenke til kommentar

da forlater someday internett igjen.. ikke det at jeg har gjort så mye utav meg den lille tiden jeg var innom her. :wee:

 

kætjes, kommer på imorgen igjen så får du gruble imens om du vil ha den godsaken vi snakket om. du vet, den kingsize buttpluggen. den er i god stand, fremstår som ny foruten om et par mørke flekker her og der. ;)

Lenke til kommentar
Tonio pews: Hvem er kjetil?

Kjetil er en som jeg ble kjent med da jeg gikk i åttende klasse, han gikk i samme klasse som min søster da så han kjenner egentlig henne bedre enn meg. Men søsteren likte han ikke mens de gikk i tiende, det var først nå mens de gikk på kjemi. Uansett så er jeg en passe god venn med han og han er morsom å prate med fordi han er syk.

 

Kom innom en gang som jeg er der da, så kan vi kanskje ha et lite forum-treff. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...