The Norwegian Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hva er sticky? "annonseringer" slike tråder som alltid er øverst på skjermen i hver kategori... oooooook... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hmm, lappekaker fikk jeg lyst på. Det selger de på Ultra i sandvika Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hmm noen døde.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hmm, lappekaker fikk jeg lyst på. Det selger de på Ultra i sandvika Og hva er lappekaker? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Og hva er lappekaker? Du er ond! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hmm noen døde.. Say what? I forbindelse med hva? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Og hva er lappekaker? Du er ond! Jeg vet men hva er lappekaker? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Viss noen sitter og ruger på en cd-spiller til bil, PM en ved navn ketchez u got maail.... eller pm da.. :wee. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Brun: Ulykka jeg nevnte tidligere her i dag. båtulykke tror jeg. Et eller annet. Får vel kanskje sett noe på lokalnytt Endret 24. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Brun:Ulykka jeg nevnte tidligere her i dag. båtulykke tror jeg. Et eller annet. Får vel kanskje sett noe på lokalnytt Uffda. Har ikke lest om noen båtulykker jeg, men så har ikke jeg fulgtmed tidligere i dag. Virker som veldig mange dør i ulykker for tiden. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Faren til ei venninne hørte iallefall på radioen at noen var omkommet. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Viss noen sitter og ruger på en cd-spiller til bil, PM en ved navn ketchez u got maail.... eller pm da.. :wee. Tror muligens du fikk svar Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 One Piece - We are "Aitsukeno yumewo, kaki atsume!" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hu jenta jeg møtte i helga la meg til på msn i går. Da hadde hun Håkon, og et hjerte i nicket sitt (Håkon er meg). Isted spurte hun om jeg hadde følelser for henne, jeg svarte at hun var søt og sjarmerende og alt det der, men at jeg ville ikke se på henne som noe annet enn en venn. Nå har hun en :s - smiley, og et knust hjerte i nicket sitt. *ha dårlig samvtittighet* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hu jenta jeg møtte i helga la meg til på msn i går. Da hadde hun Håkon, og et hjerte i nicket sitt (Håkon er meg). Isted spurte hun om jeg hadde følelser for henne, jeg svarte at hun var søt og sjarmerende og alt det der, men at jeg ville ikke se på henne som noe annet enn en venn. Nå har hun en :s - smiley, og et knust hjerte i nicket sitt. *ha dårlig samvtittighet* Det måtte gjøres. Bedre å hoppe i det enn å krype i det. Hun kommer nok over deg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Ja, igrunn. Dessuten var det kanskje en smule overivrig gjort av henne da. Liksom, følelser for en person etter bare noen dager? Vel.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 En som har falt overbord var det. Båter har lett i hele dag, ikke funnet ennå. RIP. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Ja, igrunn. Dessuten var det kanskje en smule overivrig gjort av henne da. Liksom, følelser for en person etter bare noen dager? Vel.. Jneter er ofte sånn Men hu ble nok betatt av deg Og uten å få noe igjen går det nok raskt over.. Eller så var det bare kjærlighet ved første blikk... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Tja, er vel bare jeg som er så rivende uimotståelig. Trist å høre om den båtulykka.. :| Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Tja, er vel bare jeg som er så rivende uimotståelig. Hell yeah! Får jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg