KimNK Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Lurer på hva jeg skal spise til middag forslag? Kva med en litt fin mørbrad, sammen med litt bakte poteter m/kvitløkssmør og en frisk salat? Med Creme Fraiche-saus, og eplekake med Mövenpick-sjokoladeis til dessert. *knegg* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Boller med rosiner suger! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Boller med rosiner suger! *peke på første linje i signaturen sin* Men seriøst, hveteboller med rosiner er jo godt! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Det var en ulykke i dag, ved Haugesund. En buss hadde kræsjet inn i en Honda Accord... Stakkars Honda.. Bak døren og front døren var ødeagt. Trur det var noen bulker på resten av sidene. Bussen derimot.... Skrapt litt opp på siden... Vertfall det jeg såg... Vet ikke om mannen inne i Honda ble skadet eller hvordan det gikk med folkene i bussen. Skal sjekke opp på Haugesund avisen snart. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Boller med rosiner suger! Fy skam deg En skikkelig nordmann liker boller med rosin inni! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Okda. Du hater det Så, så. Du vet jeg er glad i deg for det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Boller med rosiner suger! Fy skam deg En skikkelig nordmann liker boller med rosin inni! Nei! Rosiner er det værste som fins. Jeg går heller en dag med buttplug en og spise rosiner.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) buhu Endret 24. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 * Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel. Jaha.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 ahh, godt med kald redbull når man er trøtt og sliten.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 ahh, godt med kald redbull når man er trøtt og sliten.. Når man legger seg i senga og senga nærmest førfører deg? Så vil du bare ha MER og MER og enda MER! Mens du kjenner dyna mot huden. Så deilig.(Hvis du sover naken som jeg) Også sovner du Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg glemmer alltid at jeg driver å lager mat når jeg setter meg ned her og hat satt noe på komfyren :S Heldigvis hadde jeg endel soyaolje i kjelen ellers hadde det kokt kraftig over innen jeg hadde kommet på maten Den stod og fosskokte som bare det.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 jess.. sov faktisk i over en time istad, helt merkelig hvor trøtt jeg var. enda jeg la meg bare sånn kl ett i natt og sov til 0945 imorrest. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg går heller en dag med buttplug en og spise rosiner.. Kult Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 ahh, godt med kald redbull når man er trøtt og sliten.. Når man legger seg i senga og senga nærmest førfører deg? Så vil du bare ha MER og MER og enda MER! Mens du kjenner dyna mot huden. Så deilig.(Hvis du sover naken som jeg) Også sovner du Jeg vil også sove! Men nei da, jeg må lage et tåpelig foredrag om et tåpelig bilde som jeg tåpelig nok måtte finne selv! Jeg finner masse bilder på nettet, men har ikke skriver. Har ingen blader her, og franskboka har ingen fine bilder i... Urg! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Boller med rosiner suger! Fy skam deg En skikkelig nordmann liker boller med rosin inni! Nei! Rosiner er det værste som fins. Jeg går heller en dag med buttplug en og spise rosiner.. Pøh, det er jo bare fordi du er batty boy. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Dream Theater - Tears Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Viss noen sitter og ruger på en cd-spiller til bil, PM en ved navn ketchez Har nettop vært og fiksa en PC for en dude..hvorfor ikke bare plugge ledningene på rett plass, liksom? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hva er sticky? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hva er sticky? "annonseringer" slike tråder som alltid er øverst på skjermen i hver kategori... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg