Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og middagen i dag var en total fjasko , jeg skulle ha pølse og potetstappe , men dama kjøte bare med potetmos og ikke no melk , så det ble bare stekte pølser til middag i dag  :roll:

Du skal ha og ha ja ;)

Gå å kjøp din egen melk :p

vell når hun var på butikke og kjøre pottetstappe mix burde hun da ha sett på pakken og fått med seg at det skulle være melk i den :roll:

 

er hun som har bilen for tiden så jeg gidder ikke halte på butikken i regnet for en pakke melk

Lenke til kommentar
Ikke vondt ment FtZ- men jeg er vandt med at du er flink i rettskriving ( trur jeg ) :hmm:

 

Edit: når jeg dobbeltsjekka retta jeg en feil som var riktig :p

hø , jeg skrive rett , jeg tror du tar feil :p

 

neida jeg tar ikke til meg sånt , er vant til det , men var det så ille , så ikke no spesiet i di siste inleggene mine

Lenke til kommentar
Hadde en liten diskusjon  med mattelæreren min i dag.

Heter  det å vende seg til noe eller å venne seg til noe?

For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene"

OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting.

 

Eller no? ^.^

Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe.

Lenke til kommentar
Hadde en liten diskusjon  med mattelæreren min i dag.

Heter  det å vende seg til noe eller å venne seg til noe?

For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene"

OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting.

 

Eller no? ^.^

Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe.

Vel, da skal du være glad han er mattelæreren din, og ikke norsklæreren. ;)

Lenke til kommentar
når stenger ølutsalet?

Akkurat blitt 18 el? :p

nei, vart 5. august, men har hukomelse verre enn ein gullfisk. :D

her i stavanger stenger det klokken 20.00 på ukedagene og 18.00 i helgene , :w00t:

 

før var det 18.00 i ukedagene og 13.00 :ermm: i helgene , så da måtte eg kjøre en hel mil til sandnes eller sola for og kjøp øl på lørdagene .

 

nå har eg bare altid en kasse stående så jeg slipper og tenke på sånne trivielle problemer :D

Lenke til kommentar
Hadde en liten diskusjon  med mattelæreren min i dag.

Heter  det å vende seg til noe eller å venne seg til noe?

For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene"

OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting.

 

Eller no? ^.^

Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe.

Vel, da skal du være glad han er mattelæreren din, og ikke norsklæreren. ;)

Jeg har ikke norsk :green: Skal ikke ha det det kommende året heller.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...