Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Sånn bortsett fra at vi prater om musikk. hømm åj , da så Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Strategery: Er det serra's [something someshing] i avataren din? (ja, har spurt før...) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jonas: Har du blokkert meg på MSN? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hihi. På veien tilbake fra posten møtte jeg noen gutter. Vedda med dem og sa at hvis jeg ikke traff krysset(fotball) på et forsøk så skulle jeg gi dem 1 krone hver. Jeg bomma, men det var nesten at jeg traff Prøvde å logge meg inn på forumet på posten sin kundemaskin. Det var dessverre sperra Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Strategery: Er det serra's [something someshing] i avataren din? (ja, har spurt før...) Serras? Det er et bilde fra World of Warcraft? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 EDIT: http://y.wimp.com/a/proof.swf Likte ikke de to skvettegreiene, men jeg elsker ellers slike ting. Skulle vært pauseknapp mtp at den er så lang. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg lurer på en ting SO-ere:I den tiden dere skriver her, hva gjør dere egentlig av konstruktive ting? Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene? Vært på skolen, tatt bussen hjem, kost med katten i en halvtime, sjekket mailen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 EDIT: http://y.wimp.com/a/proof.swf Likte ikke de to skvettegreiene, men jeg elsker ellers slike ting. Skulle vært pauseknapp mtp at den er så lang. Alt det der kan man ganske greit lage selv. Gi meg et bilde av et sted og et ansikt, så skal jeg lage spøkelse for dere. Lyden kunne jo vært noen som tok opp og kalte det for spøkelse. Film er det samme som bilde, bare at det er 24 av dem i sekundet. EDIT: Kost med katten? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Morsomt er det uansett Kenneth!=) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 EDIT: http://y.wimp.com/a/proof.swf Likte ikke de to skvettegreiene, men jeg elsker ellers slike ting. Skulle vært pauseknapp mtp at den er så lang. skvette greier ??? var jo bare masse bilde og no tekst Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 EDIT: http://y.wimp.com/a/proof.swf Likte ikke de to skvettegreiene, men jeg elsker ellers slike ting. Skulle vært pauseknapp mtp at den er så lang. Alt det der kan man ganske greit lage selv. Gi meg et bilde av et sted og et ansikt, så skal jeg lage spøkelse for dere. Lyden kunne jo vært noen som tok opp og kalte det for spøkelse. Film er det samme som bilde, bare at det er 24 av dem i sekundet. EDIT: Kost med katten? kost med katten = runke Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 EDIT: http://y.wimp.com/a/proof.swf Likte ikke de to skvettegreiene, men jeg elsker ellers slike ting. Skulle vært pauseknapp mtp at den er så lang. skvette greier ??? var jo bare masse bilde og no tekst Sett hele? Slutten og ganske nærme slutten er det to ting som er der for å skvette. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 F**n, seff ringte pappa meg etter at jeg hadde kommet hjem og lurte på om vi skulle spise i byen i dag.. jaja.. finner vel no sted rundt her også. Når mamma er borte må vi jo få i oss no mat fortsatt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 EDIT: Kost med katten? ... i 30 minutter? Hva skjedde med raske-Steffy? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jonas: Har du blokkert meg på MSN? Jonas hvem? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 hvor lenge skal noe være på verksted før eg kan heve kjøpet , hifi klubben har bruk 2 mnd på og fikse reciveren min , og den er tydelig vis enda ikke ferdig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Tøft! Sokker med glidelås, oppbevaringsrom for penger! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jonas: Har du blokkert meg på MSN? Jonas hvem? Clvn. Ø.B.: Så gammeldags du er. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Ø.B.: Så gammeldags du er. Så bare igjennom nytt og nyttig katalogen som dukka opp i posten Eller hva med et speil som ikke dugger dere Endret 24. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 da klarer jeg ikke og finne noe mere interessant på forumet , har sett gjennom alle kategorien , og nå kjeder eg meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg