sofarot Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ka du skal kjøpe på klubben nå ???? klokken er du i byen da ? og tør du faktisk og treffe meg store slemme nordendingen som spiser små barn som deg til frokost ( hømm kanske eg skulle spist no i dag ) Skal ikke kjøpe en driiitt! Men, må kanskje ta oss en røyk da? Er der i 16-17 tida, tror jeg.. nææ da sitter eg i bilen på tur til moi Pingle! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg lurer på en ting SO-ere: I den tiden dere skriver her, hva gjør dere egentlig av konstruktive ting? Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 I morra skal jeg prøve å få med en kamerat til kebabsjappa i hønefoss Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ka du skal kjøpe på klubben nå ???? klokken er du i byen da ? og tør du faktisk og treffe meg store slemme nordendingen som spiser små barn som deg til frokost ( hømm kanske eg skulle spist no i dag ) Skal ikke kjøpe en driiitt! Men, må kanskje ta oss en røyk da? Er der i 16-17 tida, tror jeg.. nææ da sitter eg i bilen på tur til moi Pingle! skal på fest Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg lurer på en ting SO-ere:I den tiden dere skriver her, hva gjør dere egentlig av konstruktive ting? Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene? Lagt nytt theme til mobilen. Krangla litt med dama. Drukket cola. Ser på MacGyver. Så mye at jeg ikke husker alt Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei alle sammen, nå har skolen begynt igjen. Hvordan går det med dere? Overlever dere? psst, ikke se i sigg! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene? De to siste timene har jeg kastet ball, støtet kule, syklet og hørt på musikk med Lars. Gøy det Ø.B. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg lurer på en ting SO-ere:I den tiden dere skriver her, hva gjør dere egentlig av konstruktive ting? Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene? Har hjulpet en dame med å få utskrift på en skriver, satt opp tre bærbare pc'er for å kunne kjøre i nytt domene, har en windows 98 installasjon gående bak her og har snakka i telefonen 3 ganger Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det virker altså som dere har noe for dere da. Det er fint Selv har jeg fyllt ut stipendsøknad, klargjort en maskin for bruk(oppdateringer etc etc.), skrevet en del spørsmål til et intervju for hardware-filmen og gått gjennom boklista. Nå drar vi på postkontoret for å poste brev. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Gøy det Ø.B. Skal selvfølgelig være på utkikk etter deg også. Du har vel med bærbare pc'en under den ene armen og HP under den andre mens du trasker rund på tivoliet. brb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Det å kun sitte forran so blir for drøyt, ikke engang jeg er så ille. Edit@Ø.B.: Jeg har ikke bærbar, og når jeg er i byen er det nærmeste en kan skjønne at jeg er HP-gal er at jeg glaner vilt på ting som har noe med HP å gjøre. Endret 24. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg lurer på en ting SO-ere:I den tiden dere skriver her, hva gjør dere egentlig av konstruktive ting? Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene? Hatt div. timer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg lurer på en ting SO-ere:I den tiden dere skriver her, hva gjør dere egentlig av konstruktive ting? Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene? spilt litt halo 2 starte oppvaskmaskinen , øøø ikke noe spesielt mere Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Je har vært i byen, hos optikern og henta solbrillene mine, spist mat. Kjørt en liten harryrunde med beds are burning, fått på noe mer merker på stonesjakka. Å fyy så mye jeg har gjort i dag Endret 24. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 beds are burning Bilde av jakken din er på vei regner jeg med?=) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jess! Da ser det ut til at jeg får solgt bøkene mine. Nice med penger da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 beds are burning Bilde av jakken din er på vei regner jeg med?=) Skjønner ikke at de ikke spiller den på utesteder mer altså... Genial låt. Ja bilde kommer seinere. Har ikke tid nå. som sagt skrev jeg brb i et av mine siste innlegg. *poff* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Den ble spilt et par ganger mens jeg jobbet i Melkebaren. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) noen si no interessant dette partet om klær er bare tull , dere har en egen motetråd vekk med dere EDIT: http://y.wimp.com/a/proof.swf Endret 24. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Sånn bortsett fra at vi prater om musikk. Endret 24. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg