Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Gidder ikke oppgradere til msn 7.5. Bare kluss. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hadde dere sett min mat, hadde dere dødd bare av synet... bilde NÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Alle sammen, en påminnelse 3.September begynner runde nr.2 av Bli Sunnere Klubben! Husk og meld deg inn!! Må få lov til og reklamere litt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Alle sammen, en påminnelse 3.September begynner runde nr.2 av Bli Sunnere Klubben! Husk og meld deg inn!! Må få lov til og reklamere litt Gi opp sånt? I don't think so. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hadde dere sett min mat, hadde dere dødd bare av synet... bilde NÅÅÅÅÅ Jaja, snart! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Min middag: 3*egg 2*pølser 4*baconskiver 2*brødskiver Skiver med ost X mengde majones Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Det så bare helt forferdelig ut, ketchez Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Det så bare helt forferdelig ut, ketchez Dere bad om det.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 sinnsykt bra ketchez Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hadde man bare fjernet majonesen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 sinnsykt bra ketchez Ironi elns kanskje? Det er nam nam! @LarsP: Majones er smøring for å få driten nedover matgangene.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Det så bare helt forferdelig ut, ketchez Dere bad om det.. Jeg ba ikke om noe som helst.. jeg var og skifta backup tape når andre ba om det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Alle sammen, en påminnelse 3.September begynner runde nr.2 av Bli Sunnere Klubben! Husk og meld deg inn!! Må få lov til og reklamere litt /me drikker litt coca cola , tar enda et trekk av røyken og momser litt toblerone , tenker hømmm er dette noe for meg . kanske det ja , bli sunnere og starte et nytt liv . og så treffer fornuften meg og jeg tenker klart enda en gang , nei dette er for pinger som er redd for kreft og hjertinfarkt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 LarsP: Majones er smøring for å få driten nedover matgangene.. Driten? Det der så jo fantastisk ut. Vurder å bytte ut majonesen med ketchup eller noe lignende. ^^ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 og så treffer fornuften meg og jeg tenker klart enda en gang , nei dette er for pinger som er redd for kreft og hjertinfarkt Ja, hvem i alle verden er vel redd noe man kan dø av? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Min middag: 3*egg 2*pølser 4*baconskiver 2*brødskiver Skiver med ost X mengde majones mmm snadder , kommer du ned med en talerken til meg og Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 LarsP: Majones er smøring for å få driten nedover matgangene.. Driten? Det der så jo fantastisk ut. Vurder å bytte ut majonesen med ketchup eller noe lignende. ^^ Det ER fantastisk! Nam nam, mat for mons! Tore; Kan være på fredag. Skal til Stvg. da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 LarsP: Majones er smøring for å få driten nedover matgangene.. Driten? Det der så jo fantastisk ut. Vurder å bytte ut majonesen med ketchup eller noe lignende. ^^ Det ER fantastisk! Nam nam, mat for mons! Tore; Kan være på fredag. Skal til Stvg. da ka du skal kjøpe på klubben nå ???? klokken er du i byen da ? og tør du faktisk og treffe meg store slemme nordendingen som spiser små barn som deg til frokost ( hømm kanske eg skulle spist no i dag ) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 ka du skal kjøpe på klubben nå ???? klokken er du i byen da ? og tør du faktisk og treffe meg store slemme nordendingen som spiser små barn som deg til frokost ( hømm kanske eg skulle spist no i dag ) Skal ikke kjøpe en driiitt! Men, må kanskje ta oss en røyk da? Er der i 16-17 tida, tror jeg.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 ka du skal kjøpe på klubben nå ???? klokken er du i byen da ? og tør du faktisk og treffe meg store slemme nordendingen som spiser små barn som deg til frokost ( hømm kanske eg skulle spist no i dag ) Skal ikke kjøpe en driiitt! Men, må kanskje ta oss en røyk da? Er der i 16-17 tida, tror jeg.. nææ da sitter eg i bilen på tur til moi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg