SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Uæøh! Fant akkurat ut noe annet fryktelig skummelt.. Jeg har farlig mange innlegg på World of warcraft delen av forumet.. 5 stykker.. Jeg skammer meg *sette seg i et hjørne og vugge mens jeg sier betryggende til meg selv at jeg snart er ren igjen* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) flodhest , var det du som skulle på lundheim *hoppe opp og ned* Neeeii, det var meg! *rydder sammen klær for å få vaskte de før jeg drar* ---- @SnittLeif: Du blir ALDRI ren, de vil stå der for ALLTID! *se stygt på sin egen "kabinett" posting.. 110 innlegg* Endret 24. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Uæøh! Fant akkurat ut noe annet fryktelig skummelt.. Jeg har farlig mange innlegg på World of warcraft delen av forumet.. 5 stykker.. Jeg skammer meg *sette seg i et hjørne og vugge mens jeg sier betryggende til meg selv at jeg snart er ren igjen* Jeg har 5 innlegg i counter-strike. Stfu. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ajaj, var godt med en cola.. Sikkert.. 7 timer siden jeg drakk cola.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Agder folkehøyskole. Ligger i Søgne, uttafor Kristiansand. Er visst ganske bra der. Hvilken linje? Filmlinja. Går du på skole, eller? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Uæøh! Fant akkurat ut noe annet fryktelig skummelt.. Jeg har farlig mange innlegg på World of warcraft delen av forumet.. 5 stykker.. Jeg skammer meg *sette seg i et hjørne og vugge mens jeg sier betryggende til meg selv at jeg snart er ren igjen* Jeg har 5 innlegg i counter-strike. Stfu. Føler med deg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Agder folkehøyskole. Ligger i Søgne, uttafor Kristiansand. Er visst ganske bra der. Hvilken linje? Filmlinja. Går du på skole, eller? Var det ikke en sånn film/tv-skole der nede som kom i bråk fordi de hadde kristent styre og slapp ikke inn folk som hadde vært gift og noe sånt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Kenneth: Kan ikke ha vært denne skolen, ettersom den er frilynt. edit: heter det frilynt? Altså, skolen er ikke kristen. Endret 24. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ajaj, var godt med en cola.. Sikkert.. 7 timer siden jeg drakk cola.. Colaen min har en smak av lemon idag, noe jeg synes er litt merkelig da det ikke skal være med lemon i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ajaj, var godt med en cola.. Sikkert.. 7 timer siden jeg drakk cola.. Colaen min har en smak av lemon idag, noe jeg synes er litt merkelig da det ikke skal være med lemon i det hele tatt. Lite kullsyre? Mista min i gulvet. Nå smaker det blod Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ajaj, var godt med en cola.. Sikkert.. 7 timer siden jeg drakk cola.. Colaen min har en smak av lemon idag, noe jeg synes er litt merkelig da det ikke skal være med lemon i det hele tatt. Kanskje de har søla på Ringnes Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Uæøh! Fant akkurat ut noe annet fryktelig skummelt.. Jeg har farlig mange innlegg på World of warcraft delen av forumet.. 5 stykker.. Jeg skammer meg *sette seg i et hjørne og vugge mens jeg sier betryggende til meg selv at jeg snart er ren igjen* jeg har sikkert flere og jeg faktisk ikke spillet og vet begrenset lite om det Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ååh det er ca 20-25 grader ute nå, også kjørte jeg forbi en kar i svart bukse, metallica skjorte og skinnjakke. Stakkars Og svart hår til nedpå beina seff Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Da var det på tide å gå på shopping tur Tenker jeg skal svi av 6 høvdinger Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ååh det er ca 20-25 grader ute nå, også kjørte jeg forbi en kar i svart bukse, metallica skjorte og skinnjakke. Stakkars Og svart hår til nedpå beina seff han liker sikkert og plage seg selv Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Går du på skole, eller? Nope, akkurat ferdig jeg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hømm betale sykehus regninger 200 no rønkenbilder og 265 for konsultasjon , di kom i posten her om dagen , sure penger Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det bare meg eller virker ikke MSN'en min med MSN plus! Bruker 7.5. Får alltid feilmelding når jeg starter den opp Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Min MSN driver og detter ut uten å gi signal om det den, så av og til når jeg skal sende melding til noen får jeg plutselig beskjed om at jeg ikke kan sende melding fordi jeg ikke er logget på. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hadde dere sett min mat, hadde dere dødd bare av synet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg