Staalkontroll Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har nå slettet MSN messenger fra pcen min. Håper jeg aldri, aldri logger inn der igjen. Nå som det er kommet ny versjon å greier Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Vel, nå må jeg pakke til folkehøyskolen. Hvor skal du? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Thea da...hvordan skal vi nå klare å ha dyp varm, hot MSN-sex?? :( Ikke sant. Det er vel det jeg kommer til å savne mest. b-real, på tide du er litt aktiv med oss her igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jau, jeg er bare ikke samme som før lengere. Har forrandret meg..orker ikke å sitte her så mye lengere..er synd egentlig.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har nå slettet MSN messenger fra pcen min. Håper jeg aldri, aldri logger inn der igjen. Nå fikk jeg lyst på boller takket være dere. Med MASSE rosiner. Teit. Dessuten har du Windows messenger installert fortsatt. Den er det litt mer avansert å fjerne Jonas: Hvorfor er du slik en sysover? *Trang Fødsel - Kursiv* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Yay. Første innlegg på Bjerke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Vel, nå må jeg pakke til folkehøyskolen. Hvor skal du? Agder folkehøyskole. Ligger i Søgne, uttafor Kristiansand. Er visst ganske bra der. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Dessuten har du Windows messenger installert fortsatt. Den er det litt mer avansert å fjerne *Trang Fødsel - Kursiv* Nei, det har jeg ikke. Fjernet det via "Kjør" også en kode som en kar ga meg. Var et eller annet med regedit eller noe. Så blæ på deg. Endret 24. august 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dessuten har du Windows messenger installert fortsatt. Den er det litt mer avansert å fjerne *Trang Fødsel - Kursiv* Nei, det har jeg ikke. Fjernet det via "Kjør" også en kode som en kar ga meg. Var et eller annet med regedit eller noe. Så blæ på deg. Det var da som bare Var den jeg tenkte på... Det så godt, men dyrt ut Fredrik. EDIT: Argh, hvorfor skal den dumme lånekassen ha så mye info. Alt jeg fyller ut finnes i offentlige arkiver uansett. Det burde holde å skrive fødslesnummer og hva du vil ha. Skole, bosted, linje, kontonummer, mor og far... *huff* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kenneth, 40 kroner totalt. *kose på Narvesen* 15 per pølse, 10 for brus. Får med tilbehør om det ønskes (rekesalat osv). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Agder folkehøyskole. Ligger i Søgne, uttafor Kristiansand. Er visst ganske bra der. Hvilken linje? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kenneth, 40 kroner totalt. *kose på Narvesen* 15 per pølse, 10 for brus. Får med tilbehør om det ønskes (rekesalat osv). Du kommer til å bli bollete før "the ultimate fight" *banke lillebror* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Fredrik, FAEN! Narvesen neste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kenneth, hah. Kostholdet mitt har sugd i lange tider. Natrium, høhøhø! Vet ikke om det er overalt, men var der her. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kostholdet mitt har jo blitt helt genialt. Den videregående skolen jeg begynte på på mandag har to kjøpesenter og 3 -4 dagligvare butikker i nærheten, samt Big Bite, McDonalds, Burger King og masse noname-steder. Jeg har spist på BK tre dager på rad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Fredrik, FAEN! Narvesen neste. Dritt. Må nok på Narvesen jeg også.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 *håpe at Narvesen der ikke selger billige pølser* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 pølser er bare skummelt uansett. er en grunn til at ingen slaktere spiser det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) flodhest; Håhå, å nei da! Du kommer deg ikke unna nå, din rosinbolle-lover! Jeg vil ikke bli stempla som det. Vel, nå må jeg pakke til folkehøyskolen. flodhest , var det du som skulle på lundheim EDIT: midt inlegg 2000 i ot baren Endret 24. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg