CellOrigin Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hei alle sammen, hmm min første post blir i SO4. Selv om jeg har vært en passiv leser av hw (inkl. forumet) i lang tid så har jeg endelig bestemt meg for å melde meg inn og være litt mer aktiv. Skal vi se om jeg greier det da, jeg pleier å miste interessen ganske fort når det gjelder slike ting. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hei alle sammen, hmm min første post blir i SO4. Selv om jeg har vært en passiv leser av hw (inkl. forumet) i lang tid så har jeg endelig bestemt meg for å melde meg inn og være litt mer aktiv. Skal vi se om jeg greier det da, jeg pleier å miste interessen ganske fort når det gjelder slike ting. Velkommen i gjengen :!: Har nå vertfall ikke blitt lei enda jeg da, så da blir du sikkert ikke lei det med det første Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hei alle sammen, hmm min første post blir i SO4. Selv om jeg har vært en passiv leser av hw (inkl. forumet) i lang tid så har jeg endelig bestemt meg for å melde meg inn og være litt mer aktiv. Skal vi se om jeg greier det da, jeg pleier å miste interessen ganske fort når det gjelder slike ting. k Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Bah, det er så dritkjipt å sitte og vente på sms.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hei alle sammen, hmm min første post blir i SO4. Selv om jeg har vært en passiv leser av hw (inkl. forumet) i lang tid så har jeg endelig bestemt meg for å melde meg inn og være litt mer aktiv. Skal vi se om jeg greier det da, jeg pleier å miste interessen ganske fort når det gjelder slike ting. Velkommen! Stine: Jeg kan sende en til deg, jeg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Da var man hjemme igjen.. God natt. Lenke til kommentar
CellOrigin Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Velkommen i gjengen :!: Har nå vertfall ikke blitt lei enda jeg da, så da blir du sikkert ikke lei det med det første Nå tror jeg ikke at det kommer til å skje med det samme når det er noen veldig genial folk på forumet. Mangt en gang har jeg lest et innlegg som fikk meg til å le høyt. Spesielt har dette skjedd under de dårligste tidspunktene. Edit: Wow man må være rask med å skrive hvis en ikke skal gå glipp av innlegg, merker ikke slik når jeg bare leser Endret 23. august 2005 av CellOrigin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 flodhest; Hehe, takk som byr. Men tror ikke du skal si det jeg venter på.... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hei alle sammen, hmm min første post blir i SO4. Selv om jeg har vært en passiv leser av hw (inkl. forumet) i lang tid så har jeg endelig bestemt meg for å melde meg inn og være litt mer aktiv. Skal vi se om jeg greier det da, jeg pleier å miste interessen ganske fort når det gjelder slike ting. HY LOL Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Bikkja hoppet opp på bordet og tok et jafs av grandiosaen når jeg var på badet. Teite bikkje. Men, natta, peeps! Skole med kun mediefag i morgen. Overhengende fare for at dere ser noe til meg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 flodhest; Hehe, takk som byr. Men tror ikke du skal si det jeg venter på.... Gi oss litt detaljer da. nr.4: Akkurat det der sa Ha|tan også. Wannabe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Det er en møllfamilie på skjermen min. De nekter å forlate frivillig og som den dyrevennen jeg er så vil jeg nødig bruke makt. PS: Kanskje jeg burde postet dette i skjermkategorien? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 nr.4: Akkurat det der sa Ha|tan også. Vet. Følte jeg måtte ta meg av det nå når han ikke er i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Skole i morgen. *Sove* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 nr.4: Akkurat det der sa Ha|tan også. Vet. Følte jeg måtte ta meg av det nå når han ikke er i umiddelbar nærhet. Skjønner. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Skole i morgen. *Sove* Natta Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hvordan er det med frakt fra tshirthell.com(pris)? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 flodhest; Hehe, takk som byr. Men tror ikke du skal si det jeg venter på.... Gi oss litt detaljer da. Det er ikke noe spennende, bare venter på noe Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg får ikke sove og må opp 06.00 i morgen... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg får ikke sove og må opp 06.00 i morgen... Noen skulle vært der og lagd havlyder... SHHHHHHHHHHHHHHHSSSSS SSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhshshsh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg