SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 o_O Fyfaen! Nesten 200 sider på bye SO jo. Lurer på om noen har "savnet" meg? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Lurer på om noen har "savnet" meg? Jeg har. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror de andre macho-mennene her har savnet deg. Sokketråden og mote- og utseende-tråden har nok gjort et par utilpasse. *knis* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) off, silikonen jeg limte nipplene til radiatoren henger ikke på mettal eller plast Det hørtes da ille ut! Savna dæ snowdog. Endret 22. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 o_O Fyfaen! Nesten 200 sider på bye SO jo. Lurer på om noen har "savnet" meg? Jeg har! Tenkte på deg i går, faktisk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror de andre macho-mennene her har savnet deg. Sokketråden og mote- og utseende-tråden har nok gjort et par utilpasse. *knis* Får jeg en telttur-tråd blir jeg snart fornøyd! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Får jeg en telttur-tråd blir jeg snart fornøyd! Jaaa! Da kan vi le! *host*Silkepysj*host* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, jeg hadde IKKE med silkepyjamas. Hadde på den turen en 100 % bomulls, men den ble ikke brukt da det var svært, svært kaldt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Åhhh! Savnet dere også faktisk! Mine kjære OT venner! Koser meg veldig her i danmark og mye har skjedd egentlig. Har "fått" meg dame og og eg trener en del og har kommet i kjempe form i forhold til min tidligere råtne form. Tilåmed gått ned 6kg og greier. Været er digg men er møkke lei den møkka vinden. Savner vofsen så det holder og venner og familie da men er ikke klar for å komme meg hjem enda siden eg trives her. Anyways....... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Noe jeg ikke har fått med meg her? Hvorfor er du i Danmark? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Savner du ikke fjellene, SnowDOG_? Må da være flatt å bo der borte --- @kd: Nei, nei, silkebadekåpe --- JoachimR: Lag en slik tråd da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 @kd: Nei, nei, silkebadekåpe ahh, stemmer det. Even better! Savnet deg SnowDOG_. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, jeg hadde IKKE med silkepyjamas. Hadde på den turen en 100 % bomulls, men den ble ikke brukt da det var svært, svært kaldt. Bruker du seriøst pysjamas? BTW: hvorfor brukte du den ikke når det var kalt Hei på deg snøhund Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Åhhh! Savnet dere også faktisk! Mine kjære OT venner! Koser meg veldig her i danmark og mye har skjedd egentlig. Har "fått" meg dame og og eg trener en del og har kommet i kjempe form i forhold til min tidligere råtne form. Tilåmed gått ned 6kg og greier. Været er digg men er møkke lei den møkka vinden. Savner vofsen så det holder og venner og familie da men er ikke klar for å komme meg hjem enda siden eg trives her. Anyways....... Hvor du bor, og hvorfor reiste du bort?... Godt det går bedre enn tidligere vertfall! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Selvsagt bruker jeg pyjamas? Har akkurat kommet opp av badet og tatt på meg en flott mørkeblå polo ralph Lauren pyjamas full av polohester! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 HeLp! http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=104&t=421370 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Mario!!! Flott å høre at du har det bra, det gjorde seg nok med et lite miljøskifte Håper du forsetter å ha det bra, kos deg masse! Og hvsi du ikke fikk det med deg tidligere så ville thea ha nummeret ditt på pm. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Selvsagt bruker jeg pyjamas? Har akkurat kommet opp av badet og tatt på meg en flott mørkeblå polo ralph Lauren pyjamas full av polohester! OMG... Du vet hva jeg tenker. I'm out of here. Snakkes senere folkens. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Selvsagt bruker jeg pyjamas? Har akkurat kommet opp av badet og tatt på meg en flott mørkeblå polo ralph Lauren pyjamas full av polohester! OMG... Du vet hva jeg tenker. I'm out of here. Snakkes senere folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg