Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Tonio: Det er forskjell på en brå overgang og en myk overgang vet du. :green:

For eksempel i dag slo jeg ikke på PCen når jeg kom hjem, men satte meg på kjøkkenet og gjorde leksene med en gang! Det er noe jeg ikke har gjort på en del år... Skal innarbeide nye vaner ;) . Uheldigvis slo søsteren min på PCen og da ble fristelsen så stor at jeg rett og slett satte meg og venta på PCen :no:

lekser er tull , det man ikke kan lære i timen på skolen er ikke nødvendig , eller så har man en kipe lærer

 

 

jeg er fan av det og ha alt nødvendig pensum på overheden og skrive av , da husker man det mye bedre , det er døn kjedlig men funker som juling

 

har hatt mange sånne fag og di gjorde eg jeg bra i

Lenke til kommentar
eg fikk plutselig lyst og byttte subb , ketchez har du lyst på en active subb ??

:D

 

:p

Neup..har tre inaktive, 2*12", og en 15" ;)

inactive er bare tull , du trenger så mye power utenom da :roll:

 

EDIT:hømm , prøve og redigere resten av svara inne her :yes:

 

 

Og du har bare 750 :lol:

 

*vente på en av de store gutta skal komme å le av oss*  :wee:

 

Le høyt :p

 

vente på enda støre bruker :roll:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
:(

 

Da har mitt kjære tastatur tatt kvelden. Må ut med 600kr for et nytt delt (delt i midten for de som ikke skjønte det ;)) pga det er mus med også og det finnes ikke logitech-delte tastaturer uten mus-greiene så...LA VÆRE Å SETTE COLA ATTMED PC'EN! :mad:

 

 

Bare et tips...

Skal huske den... Selv har jeg kun badet en eksamensbesvarelse og hele gangen i 1.etasje med cola ;)

Lenke til kommentar
Anette_!

 

Jeg har kjøpt meg biiil! Hentet den idag! :)

Du er da ikke gammel nok til det :hmm:

Er vel ingen aldersgrense for å eie bilen, men å kjøre den ma man ha lappen (klasse B)

ikke hvist man kjøre på lukket område , man foreksempel begynne og kjør bilcross i en alder av 16

 

 

Poll om vi skal ha poll? :hmm:

 

JAAAA poll på om vi skal ha en poll :w00t:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...