Kenneth Dammyr Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Anette_! Jeg har kjøpt meg biiil! Hentet den idag! Du er da ikke gammel nok til det Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Du trenger ikke bøkene før om en måned elns. Hvis de prøver å gi deg shit fordi du ikke har kjøpt bøkene sier du bare at du ikke har mottatt stipendpengene. Jeg har lyst til å se en lærer straffe en elev fordi han ikke har råd til bøker. Allright. Vet ikke om jeg får stipend jeg... Men studielån, kan jeg ta det? Kanskje ikke (er jo bare 16). kunne ha sovet til kl. 12 i dag. men sto opp kl. 7 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Allright. Vet ikke om jeg får stipend jeg... Det har ingenting å si. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Anette_! Jeg har kjøpt meg biiil! Hentet den idag! Du er da ikke gammel nok til det Er vel ingen aldersgrense for å eie bilen, men å kjøre den ma man ha lappen (klasse B) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Har ikke fått alle bøkene mine jeg til skolen i morgen Dessuten kom jeg på skolen 1,5 timer før jeg skulle. VGS er kjipe saker... Mangler vel bare tre bøker eller noe. Trenger vel egentlig de i morgen, men samma det... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Er det normalt å urinere i dusjen? O_O Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Er det normalt å urinere i dusjen? O_O Gjør du det? Uansett: Poll? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Anette_! Jeg har kjøpt meg biiil! Hentet den idag! Du er da ikke gammel nok til det Er vel ingen aldersgrense for å eie bilen, men å kjøre den ma man ha lappen (klasse B) Blir som å kjøpe prosessor til en socket du ikke har, bare fordi du skal bytte hovedkort om 2 år... Jaja. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Tomat-Ulf: Nei det gjør jeg ikke, og jeg syns det høres ekkelt ut. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Anette_! Jeg har kjøpt meg biiil! Hentet den idag! Du er da ikke gammel nok til det Er jeg sååå! Søss var med og hentet den. Kjørte den hjem, osv.. Rygget den nettop inni garasjen, SELV! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Er det normalt å urinere i dusjen? O_O Gjør du det? Uansett: Poll? Jeg stemmer for en Poll. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Poll om vi skal ha poll? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Er det normalt å urinere i dusjen? O_O Ekkelt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Forbanna forkjølelsen blir bare værre. Urinere i dusjen? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Poll om vi skal ha poll? Poll om det er normalt å urinere i dysjen... :JAnei: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Var no på en ellerannen chattekanal på tv en gang. de hadde en poll ting om det var normalt eller ikke. Og NEI, det er ikke normalt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Var no på en ellerannen chattekanal på tv en gang. de hadde en poll ting om det var normalt eller ikke.Og NEI, det er ikke normalt Det var ikke det voten på Mess-Tv skulle ha det til på den tiden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Kunne vært "innteresant" om hva hw folka syns om det Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hvis noen lager en post, så skal jeg gjøre om til poll. Gidder ikke lage post selv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Trur egentlig ingen vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg