Dahl Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 *vente på en av de store gutta skal komme å le av oss* Og du har bare 908! *le av* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 *vente på en av de store gutta skal komme å le av oss* Og du har bare 908! *le av* Du har "bare" 3847... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Haheaheahe. Kan du fransk da? Hvilken skole skal du gå på? Hvor skal du bo? Velkommen til intervju-timen. I dag er offeret Herr Brun. ;D Oh yeah! Jeg kan litt fransk, men ikke særlig mye. Jeg skal gå på lycee francois rabelais i fontenay-le compte, bo på internat i uken og hos en foreløpig ukjent vertsfamilie. Spennande! --- Da var to stk. indrefilét m/tilbehør fortært. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Off, de ringte fra melkebaren nå og lurte på om jeg ville starte å jobbe der på torsdager! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hey, det er bra med jobb da. Si ja! Hva er melkebaren, forresten? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Blabla blabla blabla Hvem faen bryr seg om postcount? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Blabla blabla blabla Hvem faen bryr seg om postcount? Ingen. Ironi er en fin bil. Tonio: Trenger du jobb? Du er jo rik ffs! Jeg ville tatt gjobben jeg, hvis du likte deg der i sommer. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg sa nei, hadde nok med å være der nå i sommeren. Det er en kafé. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jasså, ja. Men, altså, når de kommer til deg, burdte du si ja. Det er stress å få jobb i ettertid. Endret 23. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Anette_! Jeg har kjøpt meg biiil! Hentet den idag! Gratulerer! Jeg får min innen to uker nå ,gleder meg som en unge Fant ut at jeg ikke har så mye fornuftig å gjøre på dataen nå, hvis jeg logger på msn blir jeg bare sittende for lenge. Så skal skru av nå og rydde litt =) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Det er det sikkert, men jeg orker ikke mer der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Anette_! Jeg har kjøpt meg biiil! Hentet den idag! Gratulerer! Jeg får min innen to uker nå ,gleder meg som en unge Fant ut at jeg ikke har så mye fornuftig å gjøre på dataen nå, hvis jeg logger på msn blir jeg bare sittende for lenge. Så skal skru av nå og rydde litt =) Logg på msn du! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Blabla blabla blabla Hvem faen bryr seg om postcount? Ingen. Ironi er en fin bil. ta og dra til... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Svinesund! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Herr Brun: Liker du MSN, og liker du å ha mange kontakter der?=) Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Herr Brun: Liker du MSN, og liker du å ha mange kontakter der?=) Han er en MSN slut! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Har ikke fått alle bøkene mine jeg til skolen i morgen Dessuten kom jeg på skolen 1,5 timer før jeg skulle. VGS er kjipe saker... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Har ikke fått alle bøkene mine jeg til skolen i morgen Dessuten kom jeg på skolen 1,5 timer før jeg skulle. VGS er kjipe saker... Du trenger ikke bøkene før om en måned elns. Hvis de prøver å gi deg shit fordi du ikke har kjøpt bøkene sier du bare at du ikke har mottatt stipendpengene. Jeg har lyst til å se en lærer straffe en elev fordi han ikke har råd til bøker. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Har ikke fått alle bøkene mine jeg til skolen i morgen Dessuten kom jeg på skolen 1,5 timer før jeg skulle. VGS er kjipe saker... Har skaffa alle bøkene, men er 30min for tidlig ute hver dag. Bussen går altfor tidlig, tipåhalvåtte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hah! Jeg er 2 minutter for sen hver dag. *kose på bussen som kommer akkurat når skolen starter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg