Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 What the fuckle? Er jeg på topp 10 postere-lista? Shit... Haha! *pekepåogle* *selengreoppålisten* Hehe. Vel, jeg har hvertfall en unnskyldning..jeg er sjuk og har vært inne i hele dag! Gohan: Trykk på Hardware under forumkategorier, så ser du det står "dagen topp 10 postere" elns, under alle medlemmene som er logget på. Got it? Evt. trykk på "min assistent" og så på "dagens topp 10 postere" Forsåvidt er jeg i Frankrike om 9 dager. Sært! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Pleier du å skru av dataen? Hehe, LOL @ HAM! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hva skal du i Frankrike, Brun? Jeg er forøvrig i Kristiansand om 5 dager. Sært! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Pleier du å skru av dataen? Edit: Det var til TSP. Ja.... (Jada. vet mange har den på hele døgnet, men jeg har den jo i tillegg i stua da...) Dessuten hvis den hadde vært på, hadde jo det å innarbeide nye vaner vært et umulig mål.. Endret 23. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hva skal du i Frankrike, Brun? Jeg er forøvrig i Kristiansand om 5 dager. Sært! Bo der i ett år... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) *Pelle vekk en 128mb dingsekort fra mp3 spillern og putter i den nye mobilen, så han slipper 64 mb* *hatepå* Skal maile deg mobil bilder engang Btw: Passa ikke.. Er vel memory stick pro duo i k750i, og sannsynligvis sd-kort i mp3spilleren. Har 2 adaptere, så kunne jo håpe Jeg har forelska meg i k750i. Bedrive litt incæst Endret 23. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Pleier du å skru av dataen? Edit: Det var til TSP. Ja.... Da skjønner jeg ikke at du prøver å komme deg mer vekk fra dataen.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hva skal du i Frankrike, Brun? Jeg er forøvrig i Kristiansand om 5 dager. Sært! Bo der i ett år... Fett da. SKal du gå på skole? Kanskje du skal være Au pair? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Smårips_eier i RPP. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Pleier du å skru av dataen? Edit: Det var til TSP. Ja.... Da skjønner jeg ikke at du prøver å komme deg mer vekk fra dataen.. Den skjønte jeg ikke... Har den jo bare av når det er skole og om natta da.... OG hvis mamma sier: -Nå vil jeg ha litt tid for meg selv, uten den bråkemaskinen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hva skal du i Frankrike, Brun? Jeg er forøvrig i Kristiansand om 5 dager. Sært! Bo der i ett år... Fett da. SKal du gå på skole? Kanskje du skal være Au pair? Au pair ftw! Neida, jeg skal gå på skole Gleder meg som faen nå! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Haheaheahe. Kan du fransk da? Hvilken skole skal du gå på? Hvor skal du bo? Velkommen til intervju-timen. I dag er offeret Herr Brun. ;D Endret 23. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Haheaheahe. Kan du fransk da? Hvilken skole skal du gå på? Hvor skal du bo? Velkommen til intervju-timen. I dag er offeret Herr Brun. ;D Oh yeah! Jeg kan litt fransk, men ikke særlig mye. Jeg skal gå på lycee francois rabelais i fontenay-le compte, bo på internat i uken og hos en foreløpig ukjent vertsfamilie. Endret 23. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Smårips_eier i RPP. Snakk litt med oss da smårips. Smårips_eier eier. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) HVORFOR er ikke ATi-Radeon her? *lengte etter* :lei seg: Endret 23. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 HVORFOR er ikke ATi-Radeon her? *lengte etter* Han var her for litt siden..En dag eller fire. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 HVORFOR er ikke ATi-Radeon her? *lengte etter* Han var her for litt siden..En dag eller fire. Ja, jeg vet. Men han er ikke her nå. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Mythbusters på discovery. De har tengt til å skyte buster av gårde med en lift nå :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 HVORFOR er ikke ATi-Radeon her? *lengte etter* Han var her for litt siden..En dag eller fire. Ja, jeg vet. Men han er ikke her nå. Det er ikke alle som kan være forran dataen hele tiden heller vettu. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Mythbusters på discovery. De har tengt til å skyte buster av gårde med en lift nå :!: Sett den før . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg