Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Får jeg ta på deg? Seriøst, den er skikklig oppbrukt nå, og du er omtrent den eneste som har brukt den! Skjerp deg plz. Hva er problemet ditt? Jeg liker å ta på folk Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 eg har vært på den i mange dager , på det meste var eg oppe i over 100 inlegg Tsk. Jeg har vært oppe i over 270. Er jeg kul? Nei, det er et bevis på mine store fritidsproblemer. Tagen er [/color ] (uten mellomrom). forsåvidt er 270 innlegg mye! *se opp til* Får jeg ta på deg? Jada, vet det. Som sagt, pingen min er litt høy i dag. Da skjer slikt. Ja, du kan ta på meg så mye du vil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Får jeg ta på deg? Seriøst, den er skikklig oppbrukt nå, og du er omtrent den eneste som har brukt den! Skjerp deg plz. Ho ho! Tonio sa z! Btw. Om å spørre om å få ta på noen er bare kos. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 *Pelle vekk en 128mb dingsekort fra mp3 spillern og putter i den nye mobilen, så han slipper 64 mb* *hatepå* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 begynner å bli utslitt det "ordtaket" der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Får jeg ta på deg? Seriøst, den er skikklig oppbrukt nå, og du er omtrent den eneste som har brukt den! Skjerp deg plz. Plz er to hundre ganger så oppbrukt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg vil si at jeg ser ofte på den listen, og du er der hver gang, Tonio. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Får jeg ta på deg? Seriøst, den er skikklig oppbrukt nå, og du er omtrent den eneste som har brukt den! Skjerp deg plz. Ho ho! Tonio sa z! Btw. Om å spørre om å få ta på noen er bare kos. Kan jeg få ta på deg? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Får jeg ta på deg? Seriøst, den er skikklig oppbrukt nå, og du er omtrent den eneste som har brukt den! Skjerp deg plz. Ho ho! Tonio sa z! Din skyld, du som ikke greier å bruke et eneste ord uten å forkorte det/Sette på z. Herr Brun: De fleste vet nok at du liker å ta på folk.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Får jeg ta på deg? Seriøst, den er skikklig oppbrukt nå, og du er omtrent den eneste som har brukt den! Skjerp deg plz. Plz er to hundre ganger så oppbrukt. Får jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Får jeg ta på deg? Seriøst, den er skikklig oppbrukt nå, og du er omtrent den eneste som har brukt den! Skjerp deg plz. Ho ho! Tonio sa z! Din skyld, du som ikke greier å bruke et eneste ord uten å forkorte det/Sette på z. Herr Brun: De fleste vet nok at du liker å ta på folk.. Pfft. Du virket ikke som du hadde noe imot det du heller! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 What the fuckle? Er jeg på topp 10 postere-lista? Shit... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 *Pelle vekk en 128mb dingsekort fra mp3 spillern og putter i den nye mobilen, så han slipper 64 mb* *hatepå* Skal maile deg mobil bilder engang Btw: Passa ikke.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 What the fuckle? Er jeg på topp 10 postere-lista? Shit... Haha! *pekepåogle* *selengreoppålisten* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Hvor sjekker man det igjen flodhest? har glemt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Kan jeg få ta på deg? Hell yea! Din skyld, du som ikke greier å bruke et eneste ord uten å forkorte det/Sette på z. Kos. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 *Pelle vekk en 128mb dingsekort fra mp3 spillern og putter i den nye mobilen, så han slipper 64 mb* *hatepå* Skal maile deg mobil bilder engang Btw: Passa ikke.. Er vel memory stick pro duo i k750i, og sannsynligvis sd-kort i mp3spilleren. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) @ Tonio: Det er forskjell på en brå overgang og en myk overgang vet du. For eksempel i dag slo jeg ikke på PCen når jeg kom hjem, men satte meg på kjøkkenet og gjorde leksene med en gang! Det er noe jeg ikke har gjort på en del år... Skal innarbeide nye vaner . Uheldigvis slo søsteren min på PCen og da ble fristelsen så stor at jeg rett og slett satte meg og venta på PCen Endret 23. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) What the fuckle? Er jeg på topp 10 postere-lista? Shit... Haha! *pekepåogle* *selengreoppålisten* Hehe. Vel, jeg har hvertfall en unnskyldning..jeg er sjuk og har vært inne i hele dag! Gohan: Trykk på Hardware under forumkategorier, så ser du det står "dagen topp 10 postere" elns, over alle medlemmene som er logget på. Got it? edit: over, ikke under Endret 23. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Pleier du å skru av dataen? Edit: Det var til TSP. Endret 23. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg