Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
µ is the pr0n. Du får den ved å trykke Alt Gr + M.

Aka mikro. Eller noe.

Mju? Mener å ha hørt det bli brukt i forbindelse med det tegnet, men det kan hende jeg tar feil (høyst sannynlig :p)

Riktig det. Er et kamera som heter det. Så du kan di du hører på µ-sic. Ho ho.

Fiks det sånn at linjene i siggen din er like store, det ser dumt ut sånn som det er nå :p

Lenke til kommentar

Så mye dere har skrevet siden jeg leste her i går kveld :s

 

jaja, her er det drittvær idag :( Men har enda ikke vært i nærheten av å ta buss siden skolen startet. Har også tre muligheter for å kjøre imorra så denne uken burde det gå greit. Har så utrolig lite lyst til å ta buss til skolen når jeg har lappen :(

Lenke til kommentar
Beklager, vi kan ikke levere kabel-tv eller Internett via tv-kabelen til din adresse

Ønsker du likevel tv-tilbud kan du se vårt tilbud på Satelitt eller sende en forespørsel for mulig tilkobling.

 

Din husstand er ikke tilknyttet Canal Digitals kabel-tv-nett. Ved å fylle ut korrekt navn og adresse i skjemaet, vil vi manuelt behandle din forespørsel og sjekke mulighet for tilkobling.

 

Rart. *Gå ned og stirre på infokanalen til Canal Digital*

 

Litt merkelig at de ikke har oversikt over hvem som faktisk har abbonent fra de. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor suger jeg nå da? Bare fordi jeg ikke liker skarre r? Jeg liker ikke å legge skjul på hva jeg mener om ting og det som irriterer meg mest her i verden er og vil for all tid være skarre r.

Syns ikke alle andre dialekter e nydelige eg heller duh, men driver ikke å sier at det e irriterende å høre på de fordet om.

 

Eg e bergenser. Du misliker mitt språk åpenlyst. Eg misliker deg åpenlyst.

 

Skuls

Så du mener altså at du verdsetter din dialekt like mye som jeg verdsetter meg selv?

 

Det må være sånn hvis du mener vi skal være skuls for det der.

 

Skulle mene det er ganske atal å mislike meg bare fordi jeg ikke liker en dialekt. Jeg sier ikke at jeg har noe imot menneskene som prater dialektene. Jeg kjenner mange som skarrer på r'en, og jeg verdsetter de likefult som mennesker alikevel.

 

Men for all del. mislik meg så mye du vil.

Lenke til kommentar
Beklager, vi kan ikke levere kabel-tv eller Internett via tv-kabelen til din adresse

Ønsker du likevel tv-tilbud kan du se vårt tilbud på Satelitt eller sende en forespørsel for mulig tilkobling.

 

Din husstand er ikke tilknyttet Canal Digitals kabel-tv-nett. Ved å fylle ut korrekt navn og adresse i skjemaet, vil vi manuelt behandle din forespørsel og sjekke mulighet for tilkobling.

 

Rart. *Gå ned og stirre på infokanalen til Canal Digital*

 

Litt merkelig at de ikke har oversikt over hvem som faktisk har abbonent fra de. :p

cd kan det med og rote , jeg ringte di en gang for og høre om di leverte kabel tv i stavanger ( noe di ikke gjør , jeg viste ikke dette på dette tidspungtet )

 

ja sier selger og at di har tilbud med gratis inlegging og alle kanalene for et ellerannet i mnd , jeg sier det var et greit tilbud og at jeg vil bestill , jeg selgeren navn adreress og all annen nødvendig informasjon , han sier at jeg skal bli kontaktet av en montør innen 1-2 uker .

 

det går 2 uker og er utolmodig og lei av og se på snø , så jeg ringe cd og spør om status på leveringen , han trykker litt på datan og finner bestilingen og sier :

dette var da rart , vi levere ikke kabeltv i stavanger

 

jeg bare ja vell , men jeg har bestilt dette og fått beskjed av dine selger at jeg kan få produktet , hva nå ?

selgeren:

nei ikke no og gjøre med det , beklager du får ringe upc som levere kabel tv i stavanger .

 

på dette tidspungtet kostet upc over 2000 og legge inn , jeg ble iritert og sa at eg var lovet et produkt av deres selgere , når får dere bara sørge for at eg får kabel , dere for ringe og leie en linje fra upc og levere di kanalen jeg skulle få .

 

selgere la på , og jeg gadd ikke krangle mere . ente med at eg la inn upc 6mnd etterpå , noe som er sikklig SØPPEL .

 

heldigvis hadde upc senket prisen på inleggelsen når jeg instalerte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...