Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan gi deg en garantert sikker metode å irritere meg.

 

punktvis liste for hvordan dette vil gå:

 

1. Være fra vestlandet

2. Snakke med skarre r

3. Komme hjem til meg og vekke meg ved å hviske "God morgen" med mest mulig overdrevet bergensdialekt ømt i øret mitt for å vekke meg.

4. Så spørre om jeg skal ha frokost og foreslå alt du kan få til av matvarer som har R i seg. Nok en gang med overdrevet bergensdialekt.

 

 

EDIT: Skriveleif :woot:

Ahh! :ohmy:

 

You bastard ! :mad:

snittleif: you suck!

Lenke til kommentar
Jeg kan gi deg en garantert sikker metode å irritere meg.

 

punktvis liste for hvordan dette vil gå:

 

1. Være fra vestlandet

2. Snakke med skarre r

3. Komme hjem til meg og vekke meg ved å hviske "God morgen" med mest mulig overdrevet bergensdialekt ømt i øret mitt for å vekke meg.

4. Så spørre om jeg skal ha frokost og foreslå alt du kan få til av matvarer som har R i seg. Nok en gang med overdrevet bergensdialekt.

 

 

EDIT: Skriveleif :woot:

Ahh! :ohmy:

 

You bastard ! :mad:

snittleif: you suck!

Hvorfor suger jeg nå da? Bare fordi jeg ikke liker skarre r? Jeg liker ikke å legge skjul på hva jeg mener om ting og det som irriterer meg mest her i verden er og vil for all tid være skarre r.

Lenke til kommentar
Hvorfor suger jeg nå da? Bare fordi jeg ikke liker skarre r? Jeg liker ikke å legge skjul på hva jeg mener om ting og det som irriterer meg mest her i verden er og vil for all tid være skarre r.

Syns ikke alle andre dialekter e nydelige eg heller duh, men driver ikke å sier at det e irriterende å høre på de fordet om.

 

Eg e bergenser. Du misliker mitt språk åpenlyst. Eg misliker deg åpenlyst.

 

Skuls

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...