Dr3as Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nam, da ble det Bislett Kebab om 40 min ca *suuulten* Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 bah! vi skal ha fiskepinner vi.... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 darkmateria - The picard song denne oppfordrer jeg alle og laste ned ( den er non copyrigth) Engage Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kjekt, da har jeg fått meg nettbank. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 nettbank er koz , jeg har masse kontoer jeg styrer fra min nettbank nå min them song denis leary - asshole Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Emm...? Forklar meg hvordan man kan bli forkjølet i august, please? Har nemlig klart det... Vet faen hvordan, det er jo ca 17 grader minst hver dag... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nam, da ble det Bislett Kebab om 40 min ca *suuulten* Kebab på Hilde's grill, mmm. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Emm...? Forklar meg hvordan man kan bli forkjølet i august, please? Har nemlig klart det... Vet faen hvordan, det er jo ca 17 grader minst hver dag... Du blir forkjølet av bakterier.. ikke kulde Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kebab på Hilde's grill, mmm. Fuck Hilde's grill. Det er Sandra's grill som funker... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Emm...? Forklar meg hvordan man kan bli forkjølet i august, please? Har nemlig klart det... Vet faen hvordan, det er jo ca 17 grader minst hver dag... Ja, veit det. Helt utrolig.. LIgger her i senga og snufser og hoster. Bah! Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du blir forkjølet av bakterier.. ikke kulde Ok, da, mister doctor. Men det er jo ingen som er forkjølet om sommeren allikevel... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Emm...? Forklar meg hvordan man kan bli forkjølet i august, please? Har nemlig klart det... Vet faen hvordan, det er jo ca 17 grader minst hver dag... Du blir forkjølet av bakterier.. ikke kulde Korrekt, men ved større temperaturforandringer svekkes kroppens immunforsvar, og dermed blir man lettere syk. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Emm...? Forklar meg hvordan man kan bli forkjølet i august, please? Har nemlig klart det... Vet faen hvordan, det er jo ca 17 grader minst hver dag... Du blir forkjølet av bakterier.. ikke kulde Korrekt, men ved større temperaturforandringer svekkes kroppens immunforsvar, og dermed blir man lettere syk. Det har jo ikke akkurat vært en normal varm måned heller. Er syk selv. Frikort er opp til atten år om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Frikort kan man vel få uansett, bare man tjener under x antall kroner? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Frikort er opp til atten år om jeg ikke husker feil. Frikort: Fra fylte 13 år, maks 29 997 kroner skattefritt. Tjener du mere enn dette, så blir du trukket 50% i skatt på beløpet som overstiger grensen, eller så kan du bestille skattekort. Skattekort: Fra fylte 18 år, eller hvis du tjener mer enn frikortgrensen. Endret 23. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da er den nye Kaizers cd'en av alle ting, kjøpt inn. *Høre på* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da er den nye Kaizers cd'en av alle ting, kjøpt inn.*Høre på* Den forrige er bedre Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da er den nye Kaizers cd'en av alle ting, kjøpt inn.*Høre på* Den forrige er bedre Det er det nyeste jeg ikke har hørt da Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg kan gi deg en garantert sikker metode å irritere meg. punktvis liste for hvordan dette vil gå: 1. Være fra vestlandet 2. Snakke med skarre r 3. Komme hjem til meg og vekke meg ved å hviske "God morgen" med mest mulig overdrevet bergensdialekt ømt i øret mitt for å vekke meg. 4. Så spørre om jeg skal ha frokost og foreslå alt du kan få til av matvarer som har R i seg. Nok en gang med overdrevet bergensdialekt. EDIT: Skriveleif Ahh! You bastard ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg