The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Åssen endrer man navn Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Åssen endrer man navn Brukernavn eller ordentlig navn? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tonio: Da må du passe på tinga dine bedre da vet du. Det er ikke ipoden sin skyld at den er borte. ;D Er det vel! Hadde den vært litt større kunne den ikke gjemt seg så bra. Ipod mini er akkurat passe stor. Skal modde en idiotsikker ipod til deg jeg. En som teleporterer seg bort til deg, bare ved å trykke på en knapp. *sukk* Hvor mange ganger har jeg vel ikke ønska meg en slik mod, på ting jeg har mista? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Eller hvorfor ikke bare modifisere noen håndjern, med et perfekt etui til ipod i den ene ennen og lenke rundt armen i den andre. Bare nok åpninger til å trykke på nødvendige knapper og lade den. låse fast i arm, svelge nøkkel. AlakaZaM Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Åssen endrer man navn Brukernavn eller ordentlig navn? Brukernavn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tonio: Da må du passe på tinga dine bedre da vet du. Det er ikke ipoden sin skyld at den er borte. ;D Er det vel! Hadde den vært litt større kunne den ikke gjemt seg så bra. Ipod mini er akkurat passe stor. Skal modde en idiotsikker ipod til deg jeg. En som teleporterer seg bort til deg, bare ved å trykke på en knapp. *sukk* Hvor mange ganger har jeg vel ikke ønska meg en slik mod, på ting jeg har mista? Jeg har alltid ønsket meg sånn greie som piper fortere når man kommer nærmere det man leter etter Genialt når man ikke finner mp3 spiller/lommebok/nøkler++ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tenk på alle avatarene dine som blir ubrukelige da! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Skal modde en idiotsikker ipod til deg jeg. En som teleporterer seg bort til deg, bare ved å trykke på en knapp. Nååh! Tusen takk! Edit: @Fredrik: Tenk om han starter å skifte brukernavn hver dag. Endret 23. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skal modde en idiotsikker ipod til deg jeg. En som teleporterer seg bort til deg, bare ved å trykke på en knapp. Hun mister bare knappen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ikke om han henger den fast i mobilen eller en av bøkene mine. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ikke om han henger den fast i mobilen eller en av bøkene mine. Da mister du sikkert mobilen eller boka Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har en slik en 20gb ipod jeg.. *gladi* Endelig snart arbeidsdagen over har veldig lyst til å enten sove eller se en film, så får gjøre en av delene når jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar
Lollebolla Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ikke fest knappen på personer, da mister du dem og ö Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ta piercing et eller annet sted og fest knappen der.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Åssen endrer man navn Brukernavn eller ordentlig navn? Brukernavn. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259466 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Eller hvorfor ikke bare modifisere noen håndjern, med et perfekt etui til ipod i den ene ennen og lenke rundt armen i den andre. Bare nok åpninger til å trykke på nødvendige knapper og lade den. låse fast i arm, svelge nøkkel. AlakaZaM når du skal dusje da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Tror jeg dropper ipod, kjøper meg heller http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302205&cks=SPC Billigere og mere plass. Og ikke "alle" har den. Tåler juling? Satser på det.. Endret 23. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Liquid Crystal: kan vel holde hånda uttafor dusjen da? JAVEL JAVEL planen min var _kanskje_ ikke 100% gjennomtenkt Endret 23. august 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg