:---{D Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dessuten må(!) jeg nesten jobbe med en oppgave nå som skal leveres i morgen.. Vi har hatt 5 skoletimer å jobbe med den, og jeg har ikke skrevet et ord. Du er akkurat som jeg er jo. Fy deg! Og nå har jeg klart å skrive 12 linjer Klarer ikke å konsentrere meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva skriver du om? Drivhuseffekten eller noe sånt tull... Om vi ikke skjerper oss kommer vi til å dø når vi er døde. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Omtanke for fremtidige generasjoner vet du. "Eller noe sånt tull..."? Noe sier meg at teksten du skriver ikke blir all verdens, når du ikke engang vet hva du skriver om. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Omtanke for fremtidige generasjoner vet du. "Eller noe sånt tull..."? Noe sier meg at teksten du skriver ikke blir all verdens, når du ikke engang vet hva du skriver om. Vet hva jeg skriver om.. Men det er grundig kjedelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Fem timer uten å gjøre noe? Hva er det for noe drit? Mye kulere å slappe av i 23 skoletimer før man starter. Slappe av = Spise mat på statoil, spille biljard på candystand.com, spille bumperball på bumberball.dk, spise litt mer, slappe av ute, og så videre. Endret 22. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vi har 3 tentamener i nermeste fremtid - Mandag, engelsk - Onsdag, bokmål - Mandag, mattematikk Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dakker deg du. Jeg har eksamen i morra... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vi har 3 tentamener i nermeste fremtid - Mandag, engelsk - Onsdag, bokmål - Mandag, mattematikk Jeg har hatt: Norsk tentamen Nynorsk tentamen Matte tentamen Matte examen Tysk tentamen Engelsk tentamen + at jeg neste uke skal ha prøve muntlig og om to uker tter det mutlig examen. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vi har 3 tentamener i nermeste fremtid - Mandag, engelsk - Onsdag, bokmål - Mandag, mattematikk Jeg har hatt: Norsk tentamen Nynorsk tentamen Matte tentamen Matte examen Tysk tentamen Engelsk tentamen + at jeg neste uke skal ha prøve muntlig og om to uker tter det mutlig examen. Ta deg en bolle. nesten det samme her. Jeg ahr ikke hatt tysk tentamen, men kom i Norsk så jeg har eksamen på mandag... BTW, noen her som spiller D&D? I så fall, hvilken class og race? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 haha på bigbrother, de kalte turboneger dødsmetall band :!: :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ...men kom i Norsk så jeg har eksamen på mandag... Heldiggris.... det var det jeg ønsket å komme opp i. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 haha på bigbrother, de kalte turboneger dødsmetall band :!: :!: Turboneger er vel Deathpunk? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 har bokmål tentamen på torsdag. Èn vanlig dag denne uka Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 @ Fredrik. Skulka tysk-tentamen jeg. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ...men kom i Norsk så jeg har eksamen på mandag... Heldiggris.... det var det jeg ønsket å komme opp i. Er du loco? Er jo matte man sklulle kommet opp i! Da hadde 5-ern hvert sikra.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 haha på bigbrother, de kalte turboneger dødsmetall band :!: :!: *Risikere å bli flamet til døde* De suger jo uansett.... */* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Meh, Grotta neste. Skulle ligge hos madammen, men hun er hos faren, yay, så det ble ingen overnatting. Jaja, grotta neste da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Jeg har hatt: Norsk tentamen Nynorsk tentamen Matte tentamen Matte examen Tysk tentamen Engelsk tentamen + at jeg neste uke skal ha prøve muntlig og om to uker tter det mutlig examen. Ta deg en bolle. Wow! Syv orddelingsfeil! Grattis! Starter til tredje time i morgen, og skal se film resten av dagen. Endret 22. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har fri i morgen jeg Men så har jeg Norsk tentamen på Tirsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg