Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

jah  :D  se! det funker joh. Det irriterte deg litt eyh ? :tease:

niks. Ikkeno irritasjon her i gården.. Bare litt forbausa. Jeg skjønte det jo jeg også så du vel :p

please...bare flinke Ø.B. som fikk det kjapt forklart :p

 

nei..fra spøk til alvor. Du ble ikke litt irritert en gang? ikke bittelittegranne?? skuff ass...

 

Vet ikke kor eg har vdg fra..og ikke vgs. Syns vdg høres mer logisk ut bare :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal mer til enn som så for å irritere meg. Du er derimot velkommen til å prøve det du har tilgjengelig av hjelpemidler hvis du har lyst til å oppnå irritasjon :p

Ååh tuusen takk :innocent:

 

Skulle så gjerne tatt meg bryet, men kjenner at min lazy-side kaller på meg igjen. Altså har eg ikke lenger tillatelse til å foreta meg større oppgaver enn å gå fra sofaen til kjøleskapet etter cola. Det skjønner du nok ;)

 

Men neste gang eg ser deg ... woah!

Lenke til kommentar

Jeg kan gi deg en garantert sikker metode å irritere meg.

 

punktvis liste for hvordan dette vil gå:

 

1. Være fra vestlandet

2. Snakke med skarre r

3. Komme hjem til meg og vekke meg ved å hviske "God morgen" med mest mulig overdrevet bergensdialekt ømt i øret mitt for å vekke meg.

4. Så spørre om jeg skal ha frokost og foreslå alt du kan få til av matvarer som har R i seg. Nok en gang med overdrevet bergensdialekt.

 

 

EDIT: Skriveleif :woot:

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Alle endrer jo navn nå..

Tro om jeg skal skaffe meg ipod mini :hmm:

Jeg endrer ikke navn, det kommer heller aldri til å skje.

Ikke kjøp deg iPod mini, det er så kjedelig. Og du mister sikkert ting enda lettere enn meg.

joda, bare kjøp deg Ipod Mini! *kosepå min*

 

edit: Ja, det er den, flodhest

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Alle endrer jo navn nå..

Tro om jeg skal skaffe meg ipod mini :hmm:

Jeg endrer ikke navn, det kommer heller aldri til å skje.

Ikke kjøp deg iPod mini, det er så kjedelig. Og du mister sikkert ting enda lettere enn meg.

Mister ikke ting i gulvet, bare når kamerater er på besøk og jeg blir stressa :p

Noen hater ipod, noen elsker den..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Alle endrer jo navn nå..

Tro om jeg skal skaffe meg ipod mini :hmm:

Jeg endrer ikke navn, det kommer heller aldri til å skje.

Ikke kjøp deg iPod mini, det er så kjedelig. Og du mister sikkert ting enda lettere enn meg.

Mister ikke ting i gulvet, bare når kamerater er på besøk og jeg blir stressa :p

Og uansett om du skulle miste den i gulvet hadde den ikkje tatt skade av det. Robust jævel. :)

Lenke til kommentar

Overasker meg hvor mye ipod'en egentlig tåler. Har mista den uttallige ganger i bakken, til og med når jeg sykla i stor fart, mista jeg den. Det var hjerteskjærende å se min kjære ipod sprette bortover asfalten, mens den tilslutt skled bortover, MEN, den tålte det.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Alle endrer jo navn nå..

Tro om jeg skal skaffe meg ipod mini :hmm:

Jeg endrer ikke navn, det kommer heller aldri til å skje.

Ikke kjøp deg iPod mini, det er så kjedelig. Og du mister sikkert ting enda lettere enn meg.

Mister ikke ting i gulvet, bare når kamerater er på besøk og jeg blir stressa :p

Og uansett om du skulle miste den i gulvet hadde den ikkje tatt skade av det. Robust jævel. :)

Robust? Jammen da skal jeg ha ipod. Billige steder anyone?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...