Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) OK da. Noen gi meg noen piller. Hakke fatt noe SMS Endret 22. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har ikke du lagt deg Tone? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Du kommer alltid med så mye bra du, Bogan. .) Om jeg ikke sier det til jenta, merker hun det nok på meg, at jeg ikke er så veldig hypp. Jeg skal gjøre mitt for å ikke såre henne, ei heller vil jeg fremstå som en rasstapp. Skal kutte ut flørten, slik at jeg ikke gir henne noe forhåpninger. Ikke lett, dette. takker Men for at en ting skal bli noe må en være 2 om det. Og bare sørg for å ikke være med. La hun få lov å prøve seg, det er lov vettu;) Men svar på mld kan tenke meg hvordan det er å ikke få svar i hennes situasjon, vær koselig men ikke utfordrende hvertfall hva jeg ville gjort Endret 22. august 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har ikke du lagt deg Tone? Jeg stod opp igjen..? Bundy: Sist jeg sendte var da du sa jeg skulle det på MSN..Har du ikke fått den? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har ikke du lagt deg Tone? Jeg stod opp igjen..? Bundy: Sist jeg sendte var da du sa jeg skulle det på MSN..Har du ikke fått den? nei. jeg vil plage deg! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og du kan ikke plage meg om jeg ikke sender deg melding? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har ikke du lagt deg Tone? Jeg stod opp igjen..? Bundy: Sist jeg sendte var da du sa jeg skulle det på MSN..Har du ikke fått den? nei. jeg vil pule deg! Fixed! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du kommer alltid med så mye bra du, Bogan. .) Om jeg ikke sier det til jenta, merker hun det nok på meg, at jeg ikke er så veldig hypp. Jeg skal gjøre mitt for å ikke såre henne, ei heller vil jeg fremstå som en rasstapp. Skal kutte ut flørten, slik at jeg ikke gir henne noe forhåpninger. Ikke lett, dette. takker Men for at en ting skal bli noe må en være 2 om det. Og bare sørg for å ikke være med. La hun få lov å prøve seg, det er lov vettu;) Men svar på mld kan tenke meg hvordan det er å ikke få svar i hennes situasjon, vær koselig men ikke utfordrende hvertfall hva jeg ville gjort Jepp, har nå bestemt meg for å svare henne i hvertfall. Sant som du sier, er ikke noe særlig å få null respons fra en person man liker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har ikke du lagt deg Tone? Jeg stod opp igjen..? Bundy: Sist jeg sendte var da du sa jeg skulle det på MSN..Har du ikke fått den? Haha. Javel. Men nå skal jeg gå ned og spise, så kan det hende jeg klarer å komme meg forbi pcen uten at den frister for mye. I så fall: God natt!| Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og du kan ikke plage meg om jeg ikke sender deg melding? Tar meg en runk. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og du kan ikke plage meg om jeg ikke sender deg melding? Tar meg en runk. Ja, nå skjønte jeg straks så mye mer. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og du kan ikke plage meg om jeg ikke sender deg melding? Tar meg en runk. Ja, nå skjønte jeg straks så mye mer. Han trenger hjelp. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Windows XP installasjon: 23 minutter igjen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og du kan ikke plage meg om jeg ikke sender deg melding? Tar meg en runk. Ja, nå skjønte jeg straks så mye mer. Han trenger hjelp. Ja Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Windows XP installasjon: 23 minutter igjen *k9z* var ikke du ferdig med den tidligere idag? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Alltid moro å vente på at windows innstalleres. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Natta! ^^ Natta flodhest ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg