Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kommer alltid med så mye bra du, Bogan. .)

 

Om jeg ikke sier det til jenta, merker hun det nok på meg, at jeg ikke er så veldig hypp. Jeg skal gjøre mitt for å ikke såre henne, ei heller vil jeg fremstå som en rasstapp. Skal kutte ut flørten, slik at jeg ikke gir henne noe forhåpninger. :)

 

Ikke lett, dette.

takker :blush:

Men for at en ting skal bli noe må en være 2 om det. Og bare sørg for å ikke være med. La hun få lov å prøve seg, det er lov vettu;) Men svar på mld kan tenke meg hvordan det er å ikke få svar i hennes situasjon, vær koselig men ikke utfordrende

 

hvertfall hva jeg ville gjort

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Du kommer alltid med så mye bra du, Bogan. .)

 

Om jeg ikke sier det til jenta, merker hun det nok på meg, at jeg ikke er så veldig hypp. Jeg skal gjøre mitt for å ikke såre henne, ei heller vil jeg fremstå som en rasstapp. Skal kutte ut flørten, slik at jeg ikke gir henne noe forhåpninger. :)

 

Ikke lett, dette.

takker :blush:

Men for at en ting skal bli noe må en være 2 om det. Og bare sørg for å ikke være med. La hun få lov å prøve seg, det er lov vettu;) Men svar på mld kan tenke meg hvordan det er å ikke få svar i hennes situasjon, vær koselig men ikke utfordrende

 

hvertfall hva jeg ville gjort

Jepp, har nå bestemt meg for å svare henne i hvertfall. Sant som du sier, er ikke noe særlig å få null respons fra en person man liker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...