Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

I tilfelle noen er interessert, så kalles det svarte AmEx-kortet Centurion. Årsavgiften er $2500 , og man må ha et forbruk på $150000 årlig på et tidligere AmEx-kort for å bli invitert. Fordelene er ganske sinnsyke.

 

Ellers kan jeg bekrefte at ordentlig Visakort ikke er noen stor sak å få for ungdom under 18, har det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I tilfelle noen er interessert, så kalles det svarte AmEx-kortet Centurion. Årsavgiften er $2500 , og man må ha et forbruk på $150000 årlig på et tidligere AmEx-kort for å bli invitert. Fordelene er ganske sinnsyke.

 

Ellers kan jeg bekrefte at ordentlig Visakort ikke er noen stor sak å få for ungdom under 18, har det selv.

Nevn eksempler på fordeler?

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Enkelt: Send henne en melding der du skriver at du synes hun er en søt jente med masse sjarm og humør, men du er ikke klar for et forhold nå/er sammen med en annen/noe annet.

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Enkelt: Send henne en melding der du skriver at du synes hun er en søt jente med masse sjarm og humør, men du er ikke klar for et forhold nå/er sammen med en annen/noe annet.

Interessant innfallsvinkel. :yes:

Vurderer å bruke denne taktikken.

Lenke til kommentar
Shit! Dette er en situasjon jeg aldri har vært borti i. Ei jeg møtte i helga er tydeligvis litt hypp på meg, men jeg er ikke interessert. Hu sender meldinger og greier, men jeg aner ikke hva jeg skal si, vil hverken såre eller gi henne falske forhåpninger, så jeg svarer simpelthen ikke.

Enkelt: Send henne en melding der du skriver at du synes hun er en søt jente med masse sjarm og humør, men du er ikke klar for et forhold nå/er sammen med en annen/noe annet.

Bare svar og vær høfelig. ikke vær med på flørten, ikke si ting direkte med mindre hun spør. Hun skjønner det vel på deg. Stakkars jente hun vil nok bli såret uansett, men gi henne et håp/sjangs. Bare ikke flørt tilbake. Og svar på smsene: tenk deg selv da hun sitter der å venter på svar fra deg, lurer på hvorfor du ikke svarer lurer på om hun skrev noe galt osv osv. Som sagt spør hun svarer du pent, men ikke si at hun skal gi seg med mld eller noe, sett pris på de som setter pris på deg!

Lenke til kommentar

Du kommer alltid med så mye bra du, Bogan. .)

 

Om jeg ikke sier det til jenta, merker hun det nok på meg, at jeg ikke er så veldig hypp. Jeg skal gjøre mitt for å ikke såre henne, ei heller vil jeg fremstå som en rasstapp. Skal kutte ut flørten, slik at jeg ikke gir henne noe forhåpninger. :)

 

Ikke lett, dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...